Hy hello..it`s me

 Eu sunt eu, cu zambetul pe buze: Andreea🙂 Nu am nevoie de nimeni care sa ma „trezeasca” la „realitate” pt k am realitatea mea si sunt si altii in realitatea asta reala. Desi asta nu inseamna k ascult ce e in jur. Gandesc si simt, ascult si nu suport impunerile cat timp nici eu nu impun. Visez o gramada pt k imi place, ador rosul si am o viata plina cu de toate, k dak as fi k ceilalti probabil k atunci n-as avea o viata. Abia astept sa plec la facultate, in alt oras, alta cultura, sound`uri si beat`uri noi, pe placul meu, si mai ales gandurile si parerile celor kre simt coloane colorate albastre, verzi si rosii, butonase atinse de picaturi si corzi electrice :)..am un stil de a fi si asta e bine pt k nu imi place sa fiu k ceilalti;)) mm..rest, am grija de mine si invat cat se poate din tot ce e in jur : vad, simt, ascult, aud, citesc, gandesc, intuiesc, doresc. Creez si Visez. Punct. Si de la capat..alt joc.

3 gânduri despre “Hy hello..it`s me

Lasă un răspuns

