Point Of View II

   Am numai amintiri despre o viata ideala, dar nu exista. Nu acum. Vreau sa ma inchid intr`o apa rece, sa ma asez la fund, sa ma inghet si sa raman un cub de gheata..E misto, nu? Cub din ala perfect, cu colturile finisate, un albastru glacial, din care sa privesc si sa nu ma atinga nimic. Asa de rece incat e perfect. La cat pot sa ard, nu stiu daca am sanse la un cub cat de mic. Dar invat. De la tine, de la el, de la ea, de la ei, de la altii. E usor sa ma atasez altor milioane de fire de gheata..dar parca totusi ceva nu ma lasa..Sunt asa satula sa mai incerc ceva, nu ma ajuta nimeni….Vreau sa fiu un cub de gheata! Altii se pricep asa bine la asta..mie nu`mi iese. Nici nu am scuze pentru asta.   Pacat ca am parte de incalzirea globala….m`as topi imediat. Ma mut la tropice. O nuca de cocos asa de tare incat sa nu poata nimeni sa o sparga, sa o crape. Neah….de acolo nu pot privi in jur…. hm.

Lasă un răspuns

