Cum vad fetele baiatul perfect?

oitze21.jpg

yo kame: pai….sa nu fie un…tupeist de ala stresant….sa stie sa te accepte asa cum esti…

yo kame: sa nu fie obraznic,…

yo kame: sa fie glumetz.. sa stie sa te alinte atunci knd simti nevoia…

yo kame: kiar si prin cuvinte….

yo kame: sa stie sa te faca sa te simti speciala kiar si printr`o privire si…dak stie sa te faca sa te simti frumoasa…inseamna k merita.

A3: aha..deci…nu exista baiatul perfect…exista baiatul care sa ma inteleaga sa imi citeasca gandurile si sa stie cum sa faca sa ma simt bine..nu trb sa fie f frumos dar dragutz neaparat…sa ma faca sa rad si sa pot vb orice cu el…si cam atat..cred?!

K`me: cum il vad…nu l vad intr un anumit fel…nush tre sa ma simt in siguranta cu el..pur si simplu sa ma simt OK langa el…sa pot sa simt knd sunt cu el…nu conteaza neaparat fizicu…hai k aberez de acu

zz : pai….bine..si fizikul conteaza..mult…

zz :sa fie destept adik sa ai cu cine vb..sa iti dea un sfat…sa te indrume…sa fie si sufletist…sa fie si putin jmecheras…sa fie frumos si`n exterior…si..sa aiba ceva bani

Di: nu exista perfectiune …cine vede fata/baiatul perfect/a inseamna ca e f indragostit si accepta toate defectele (nu le vede)

b3b: baiatul:sa aiba simtul umorului,sa nu aiba vicii (unu e permis),sa fie sincer,atragtor,sa arat bine,de preferinta brunet,atent,tandru,sa ii placa aventura dar sa fie si romantic etc

b3b: as putea vb o gramada.

ioana: pai sa aiba suflet bun..sa fie frumos..sa ma respecte,inteleaga..si sa ma iubeasca cum sunt…k pt asta il iubesc si eu..

S: barbatii nu pot fi perfecti

S: nici makr nu ar putea atinge perfectiune

S: de ce???k barbatu e o simpla ciorna a femeii…nah..femeia trebuia sa iese o lucrare perfecta…ji Dumnezeu s a folosit de barbat drept ciorna :))

d: hmm…baiatul perfect…as vrea sa nu fie banal, special prin felul sau de a fi…sa nuh ma lase doar p mine sa gandesc…sa fie constient ca nuh vorbesc degeaba… vreau sa shtie sa se pretuiasca….sa se ingrijeasca… hmm… mi`ar placea sa fie alintat sji sweet  aaaa….si cretz))))

d: sa aiba peste 1.75 :))

dyutzza:nici nu mi`ar placea cred sa`l am perfect

dyutzza: sa fie inteligent si incapatanat, visator si realist, original si lenes, frumos si urat, sa ma faca sa simt ca nu traiesc pe lumea asta..sa`mi ofere senzatii ciudate si unice, sa nu ma plictiseasca, sa stie knd sa faca sacrificii pentru noi.

dyutzza: sa ne intelegem din vorbe si gesturi, priviri si zambete

dyutzza: un vis 😛

cri: hmmm

cri: nu vrea nimic deosebit

cri: doar sa fie sincer ……si nu prefacut ..

cri: si sa`si arate de la inceput adevarata fata, fara sa`i fie frica ….ca va lua ink o tzeapa ..cum a luat cu celelalte ..sa nu aiba prejudecati de nici un fel ..si nici complexe

Roz: nu cont fizicu .. sa pretuiasca c are ..(dak are) si bla bla . fidel .. dintr-astea -s o gramada.. da tre  s fie ..nush ..

Roz: sa nu fie incapatanat

Roz: s nu s creada mare si tare ..

Roz: s s vada mare si restu mici. nush fata .. mie imi trebuie importanta .. . si in fata baietilor lui .. eu printesa

Da, unii dau, altii doresc.

22 de gânduri despre “Cum vad fetele baiatul perfect?

  1. deah…perfect????,..pai..

    din cate anm inteles.:))….

    ash putea sa fiu perfect:))=))

    sincer..
    am peste 1.75:))

    am 1.80

    sunt glumetz,….brunet:))…..cret nu sunt ..:))dar imi pun parul pe bigudiuri shi ma fac cret:))

    apoi..

    fizik..sincer ..ffarea sa ma laud..arat destul de bine..ma intreti[fac sport zi de zi]…..

    monetar…hai k nu toti suntem chiar plini de bani….modest…

    din p.d.v. etic …..gandesc destul de limpede…

    chiar shi ….felul meu de a fi …e unik…adik..apare in tiparele voastre…adik..sa fiu matur dar shi coplilaros uneori…

    ce sa mai zik../:)…..

    pai…

    aa…sufletist…dhoamne….neu nu ash face rau nici unei muste…..

    exemplu..cand mio murit catelul am plans shi suferit dupa el vreo saptamana..lam ingropat..shi am duc uneori la {mormant}..shi meditez…

    romantic…pot spune ca da….imi place „iubareala”…sa iubesc…sa fac pe cineva sa fie …fericita langa mine..shi uneori ..ma prind destul de ushor ce vrea o persoana de sex opus …ehh…

    gata ..k mam kam lungit cu vorba..:))…

    nu vreau sa para k ma dau mare sau cine stie ce..dar …orice baiat …e asah …doar k trebuie sa cauti adanc in sufletul lui..shi vei vedea k merita…

    cine stie ce descoperi..;)…..

    p.s.: dak mai vrei sa mai palavragim uitati id ul meu de mess..: iurkanel

    bafta tuturor..shi ..spor in cautarea baiatului perfect….

    ;)>:D<

  2. s00……
    am 1.88 app 190
    basket bine`ntzeless …..fak de 6 ani 🙂
    glumet sunt am simtzul umorului 🙂
    deocamdata pir in limba spranceana buza sunt si mov in cap !
    nu am paru cretz :-& ce sa mai zik 🙂 \ …….. :-h

  3. A observat k fetelor din ziua d azi nu le mai plac sa fie iubite..Nu am vazut in nici-o descriere a baiatului ideal:’sa ma iubeasca’.Deci…ce putem intelege noi baietzii???k sentimentele sunt d prisos????sau faptul k fetele nu mai cauta iubirea ci dkt bunastarea fizica ci nu si cea sentimentala..????

  4. Nu`mi place sa spun k sunt baiatul perfect…!:P
    Las persoanele din jurul meu sa ma caracterizeze!
    hmmm…shi c pot sa spun:-?? am ochii caprui…La ten mai brunet…h= 1,80…glumetz sunt…zapacit…putin visator, detest persoanele retrase…imi place sa fiu deschis…q persoana de langa mine…Intr`un cuvant imi place viatza…imi place ditractia…shi km atat:D dak vreti mai multe detalii ma gasiti pe id`ul alx_warryor :P:-„

  5. poi…hai sa luam lucrurile si altfel..app toti baietzii inceark sa fie un ….baiat perfect…. si fiecare o face in modul lui , dak nu toti au succes …soarta :)) , dar dak o luam stiintific exista sanse potzin mai mari de reusita in cucerirea unei fete totul este legat de cum gandesti fii o persoana cu un stil universal si adapteazate cat mai bine la orice situatie intodeauna gandeste in viitor si actioneaza anticipat inceark sa gandesti un pik peste limita omeneasca si dak reusesti nu lasa pe nimeni sa vada asta , profita cat potzi de standardul tau kre oricum va fi prea greu de intzeles pt ceilalti , in caz k gasesti si pe cineva kre lucreaza tot pe planuri psihice ai un rival sau un frate deoarece sistemele psihice de acelasi fel interfereaza sau se asociaza…asa k fii o minte complexa si gandeste un pik mai sus de realitate asa o sa te joci cu mintile celorlalti si o sa primesti de la viatza doar ceea ce doreshti…:))……oricum sunt de parere k topicul ar fi trebuit sa se numeasca….Cum sa ai succes la fete????…..oricum by all si promit k faza asta e pe bune!!!!:))

  6. hm……vad ca discutati f…moolt despre „baiatul perfect”am fost de acord cu multi altii…da…in primul rand….trebuie sa te iubeasca…adevarat….unii chiar nu pot face acest lucru…..deci in cazul meu…..baiatul perfect trebuie sa fie frumos….singer…hm….poate…..bogat….sa glumeasca…sa pot rade cu el…..sa nu fie timid…hello fata trebuie sa fie asa nu???sa te faca sa crezi ca ejti unika…ca ejti aleasa lui…chestii chesii…dar…legat de frumusete…..barbatul tre sa fie pik mai frumos de kt dracu…deci nush cum arata dracu dar cred ca nu e chiar asa de frumos ca toti baietii din ziua de azi….unu cu ochii caprui sau negrii cu par brunet…pik smecher….dar nici chiar…..modest…inalt sa nu fie…gelos dar in acelas timp sa fie preocupat de ceea ce faci uh sa se intereseze…..sa nu te insele……cea mai mare greseala…shi sa nu incerce sa te faca geloasa…cam atat… ar mai fi…dar…..:D;))

  7. Hmm :-?,ma’tzi facut sa gandesc ;))…vad ca toate au „subliniat” umorul !? Vad ca,chiar este necesar :d…si cand ati zis „jmecher” la ce va referiti ? Sa fie cu bani,sa stie sa faca bani necesari vieti si din piatra seaca,sa nu comenteze nimeni la el ?:))(chiar astept un raspuns)….
    Oricum mi-au fost de folos aceste vorbe :d

  8. Baitul perfect.Cu totii visam la el.Desi atunci cand il avem tanjim dupa ceva si mai perfect.Mai mult ca perfect?E o nebunie,stiu,si totusi il cautam.Pentru mine baiatul perfect este cel care odata a fost langa mine.Desi nu aveam valoare,pentru el eram o comoara,desi eram plina de defecte pt el eram perfecta,ma asculta,era alaturi de mine atunci cand ma luptam cu lumea,cu mn…Stia cum sa ma alinte,cum sa ma faca fericita,sa ma faca sa ma simt cu adevarat iubita.Si totusi l-am lasat pt altcineva…Acum regret,plang,si ma inec in propria-mi durere,dar ce sa mai fac?L-am ranit si incredere numai are…Stiu ca dragostea adevarata vede si defectele si le accepta,stiu ca baiatul perfect este cel care noi il vedem a fi perfect cand pt altii nu este.Si mai stiu ca dk l-am gasit trebuie sa realizam ca odata pierdut greu il mai gasim.

  9. Foarte bine zis, ion furtuna ! Ori orbita de iubire, astfel omite toate defectele baiatului si-l vede ca fiind perfect, ori baiatul perfect este doar un concept ce nu poate fi atins niciodata.

    @andrei … de modestie ai auzit ?
    @Nimeni – mai sunt si altii pe planeta asta, nu renunta !

    @dyutzza: imi place ca esti mai „cu capul pe umeri” . Nu-i ceri perfectiune, ii ceri doar sa fie asa cum e si sa te iubeasca. Dintre toate mesajele, al tau mi-a placut cel mai tare.

    Acum urmeaza partea mai urata a comentariului si imi cer scuze proprietarei blogului ptr tot ce urmeaza sa-i scriu lui ” zz ” dar nu ma pot abtine.

    @zz – esti superficiala si egoista dar cred ca te-ngrijesti mult si arati daca nu bine, macar ok; astfel o sa-ti gasesti un tip care arata bine, are bani, casa, masina si faima de „jmecheras” ; o sa ai parte de cativa ani de casnicie fericita dupa care o sa devii sotia care-si asteapta barbatul sa se-ntoarca de la amanta/ele lui pana la 3-4 dimineata. Si nici atunci nu cred ca ai sa-ti dai seama ca nu banii si frumusetea sunt cele mai importante lucruri in viata. La felul cum esti tu, preferi un rahat ambalat frumos in fata unui lucru care in ciuda aparentelor poate ascunde ceva frumos. Sunt sigur ca-ti plac fluturii, dar pana sa devina fluture, stii cum arata ?
    Acelasi mesaj si ptr restul fetelor care se uita dupa bani si statut social.

    Daca nu esti genul ala de persoana, imi cer sincere scuze, dar prin ceea ce ai spus, asa pari.

    @S : Fata, baga-ti mintile-n cap ! Cine ti-a spus tie porcaria aia ? Daca o luam dupa Biblie, da… femeia a fost facuta dupa ce a fost facut barbatul si ca material a fost folosita o coasta de-a lui Adam si lut. Dar ptr ce a fost facuta femeia ? Ptr ca Adam se simtea singur ! A cui vina a fost cand au fost alungati din Paradis ? Cine l-a corupt pe barbat sa manance din mar ? Cine s-a lasat dus de nas de catre sarpe ? Femeia sau barbatul ? Dar presupun ca este o virtute sa te lasi prostita si apoi sa prostesti si pe altii cu comportamentul pisicesc specific feminin. NIMENI NU-I PERFECT, NICI FEMEIA, NICI BARBATUL.

    1. @dazzle: chestia asta am facut`o acum 2 ani jumate. bine, nu`mi schimb parerea, am gasit ce voiam, dar comentariile lasate sunt cam de copii, iti dai seama:)). Va trebui sa ascund postul asta, ca e in topurile accesarilor.

      Cam ai dreptate in ce reply-uri dai tu, si…oricum: noi nu cautam perfectiunea. Pentru ca e plictisitoare.

      1. Ah, scuze … chiar nu m-am uitat la data postarii.
        Nu stiu cat e de plictisitoare perfectiunea, nu am intalnit-o sub nici o forma 😛 … dar daca noi, baietii, am fi perfecti nu cred ca am mai avea nevoie de iubire.

  10. 1.90 / brunet / bine facut ;;)…simplu si modest. glumet si plin de viata. cu bani si fara bani:P. Daca chiar ai ochii verzi , crede’ma ca daca m’ai vedea , ai crede ca sunt perfect. :X

  11. baiatu perfect.
    eu am 17 el trebuie sa aiba 23-24
    sa fie sincer
    sa fie matur
    sa fie cretz
    brunet
    ochii caprui
    nu conteaza cum arata ( nu m-au atras niciodata baietii cu muschi)
    nu ma intereseaza banii si nu imi place sa ma plimb cu masina
    sa nu imi ceara niciodata ce nu ii pot oferi(asta ma face sa ma simt inutila)
    iar iubirea va veni doar daca vom simti amn2

  12. wai…in loc sa postez aici..am raspuns la unu care are aceeasi problema ca si mine :))=)))

    deci… :
    toti va cautati ma sufletul pereche ? si eu :)))
    am intrat si eu pe`aici indrumat de o colega si daca tot aratati ceea ce cereti la un baiat…ma detaliez si eu :))) poate exista fata pe care o caut de un timp indelungat :”>
    asa , pai cel ce scrie se numeste bogdan are vreo 17 ani si inca ceva…are cam 1,80-1,85 metrii binenteles…ochi caprui , e cam brunet si cret :))…sta pe langa capitala si atat…
    isi lasa un id :))) ala_cret
    ps : fara pitipoance sau maneliste :))){bine pl nu asculta muzica dar totusi …}

Comentariile sunt închise.