Ce`am cules din parerile baietilor…;))

2765conflict_02.jpg 

Am intrebat 4 baieti (Cristian, C, Alex si Ciprian – 16-21 ani)  pe care ii cunosc despre ceea ce fetele nu prea inteleg de obicei..iata ce a iesit ;)). 

1. De ce inseala baietii in general? Tu pt ce ai insela si cu ce motiv?

Cristian: Din cauza ei. Pt ca nu ii acorda atentie si ii da motive sa faca asta. Dar si pt ca sunt prosti majoritatea pt ca nu stiu ce au langa ei. As insela doar daca as fi inselat.

C: pai nu stiu cred k din curiozitate, dorinta de a cun cat mai multe. Nevoie uneori, poate si pentru asa-zisa „faima”, „smecherie”.

Ciprian: Ispita e mare in general :)) … si as insela doar dak provocarea ar fi prea mare…

Alex: Pai baietzii inseala pt k ori se plictisesc de prietena respectiva ori ea nu stie sa-l „tzina” langa ea.

2. Daca nu ai avea prietena, ti`ar placea sa ai mai multe cuceriri/aventuri ? Ce stari iti provoaca?

 Cristian: nu sunt genul.

C: Da, m`as simti mandru cu siguranta cred. Satisfacut :P, poate implinit, dar nu cred k in totalitate, pt k a fost ceva d moment.

Ciprian: pentru a avea mai multe cuceriri ar trebui sa fii gigolo …asa k mai bine prefer una si buna 😀

Alex: Pai iti dai seama k sa am multe cuceriri ar fi pfff in orgoliul meu de baiat dar eu nu sunt asa. Si chiar dak n-as avea prietena nu as sari din fata in fata.

3. Ce nu`ti place la comportamentul unei fete, la caracterul ei? Ce crezi ca o face penibila?

Cristian: o fata nu ar trebui sa vb urat e cel mai nasol sa vezi o fata care injura.

C: Ar fi penibila tare daca nu e ingrijita, daca e  laudaroasa, cu nasul p sus.

Ciprian: o fata cu figuri e penibila…

Alex: NU-mi place la o fata sa fie cu nasul pe sus in primul rand nu-i sta bine si in al doilea rand asta o face sa fie penibila.O fata trebuie sa fie naturala.

4. Ia zi`mi acum care a fost cea mai lunga relatie a ta? Si de ce s`a sfarsit?

Cristian: 3 ani 😀 motivul despartiri sa zicem ca a inceput sa ma insele.

C: …cam 6 luni. M`a dezamagit.

Ciprian: 3 luni..si s-a sfarsit din gelozia ei :))

Alex: Pai de 4 luni si probabil dak nu pleca eram si acum impreuna.

5. Si acum…ce crezi despre prima iubire?

Cristian:  nimic.

C: prima dragoste…sincer mi-au placut si-mi plac multe fete,dar nu stiu dak pot spune k am cunoscut dragostea.

Ciprian: k nu tine prea mult.

Alex: Nu se uita zic eu.E cea mai frumoasa ca atunci te indragostesti si esti k un pui din ala care abia s-a nascut. Intri in alta lume. Dar un sfat trebuie sa-ti continui viatza, sa treci peste si sa incerci sa gasesti o pers sa te inteleaga. Stop living in the past. Sper k am scris bine 😀

5 gânduri despre “Ce`am cules din parerile baietilor…;))

  1. mdea cred ca cunosc doi dintre baietii care au raspuns la intrebari…daca imi puteti raspunde si mie…de unde sunt???;) ati fi draguti….aaa appropo…ii spuper ideea ta..se vede ca e conceputa de o fata:->…mdea in fine…aja is baietii;))

  2. … buna ideea ta de a face un studiu printre baieti doar ca … ar fi trebuit sa spui si ce varste au acesti baieti …
    … si daca tot am trecut pe aici … hai sa fiu al 5`lea baiat care raspunde la aceste intrebari …
    1. … nu prea am insel … dar cand o fac … o fac de obicei pt ca … cea care este langa mine … nu e atenta la nevoile mele (de orice natura) asa cum sunt si eu atent la nevoile ei …
    2. … nu am prietena … si … de obicei … dupa o relatzie … caut sa … traiesc din plin … pana … gasesc o tipa care merita …
    3. … nu`mi place la o fata sa creada despre ea ca e „o diva” … o tipa desteapta care arata bine … care insa se crede „o diva” nu face 2 bani pt mine … dupa ce ajunge in pat cu mine !
    4. … 2 ani si… ceva … si s`a sfarsit din cauza geloziei excesive a ei … avea impresia ca … toate fetele care ma saluta pe strada … trec prin patu` meu … in timp ce sunt cu ea … (lucru care nu era adevarat … mi`am respectat iubita)
    5. … prima iubire … chiar nu stiu … daca am avut o prima iubire … cred ca toate sunt „prima iubire” … pt ca … mereu mi se pare ca … pe actuala o iubesc mai mult dekt pe fosta !

    … am aproape 21 de ani … si sunt din vaslui …

  3. Nu stiu care ce a-ti scris pe aici da am inteles subiectul propus. Pt.ca o relatie sa mearga bine trebuie ca ambii parteneri sa aiba incredere unul in celalalt. chestia asta cu inselatul io zic ca nu are rost: sa inseli persoana iubita pt ce ? pt ca vrei sa aflii cum e si cu alte persoane sau pt ca te-ai saturat de ea sau el si nu stii cum sai zici si atunci faci in asa fel sa te vada de mana cu altcineva. pai nu merge asa…….. daca vreti o relatie ,pai sa fie relatie. daca vreti mai mule relatii odata mergeti in arabia sau prin zona aia unde unul pote avea si 10 sau mai multe relatii.
    Despre chestiile astea se pote discuta mult si bine. tre sa plec, acu v-as spune si mai multe.

Lasă un răspuns

