Sfarsitul inocentei. Penultimul act…

 sf-inocentei-pen-act.jpg

Atat de incurcata ma simt, cautand adevarul. 

E banal deja cum ma ineci in valuri de minciuni. O minte mediocra care n`ar fi trebuit sa imi starneasca decat total dezinteres.

Dar se mai petrec si minuni. Nu vorbesc de tine, tu nu ai nici macar voie. Ci de mine.

 Gandul absurd ca as putea sa iti schimb sufletul cu al meu imi dezvolta alte doua: ori sa ma sufoc cu sufletul tau rece si gol, privind cum il consumi pe al meu, ori  sa vad cum, trezit din superficial, iti iei sufletul inapoi, proaspat convertit in mine, pentru tine special.

 Poate asta ma face sa cred ca in sacrificiu sta esenta unei entitati primordiale… superioara si rara: o prostie sa daruiesti, sa iubesti.

Eu ma las descoperita pe`afara…Ce am facut mi`a fost fatal: suflet pierdut, ireparabil sunt…

De minune nu`ti mai pasa, poate e firesc…de acum ma lovesti. Te`ai coborat iar…

                                                           dar iti place ca te iubesc.

Lasă un răspuns

