Hmm…sick

Azi mi`am dat seama ca multe persoane din jurul meu sunt asa de degradate…degradante. Si printre ele se numara chiar si persoanele asupra careia imi concentram optimismul. Degeaba 🙂 viata m`a invatat inca o lectie, inca una neplacuta. Uff, abia astept sa plec din oras sa cunosc oameni mai inteligenti, mai ciudati (=diferiti de mediocritate), cu care sa visez si sa invat, sa ma distrez si pe care sa ma pot baza. Mai greu aici. Credeam ca pot sa dovedesc ca exista un dram de gandire in persoanele care meritau, credeam ca meritau.  Ei bine, nu meritau. M`am inselat iar, grav: a doua oara. Ba nu, a treia. Ei bine, e ultima. Pun punct. Mai am un an si o vara…si i`ll get a new life! Fara ipocriti, fara falsi, fara oameni lipsiti de cap, de inima. Numai membre. Atat. Isi irosesc viata prin nimicuri, problema lor. Nu mai incerc. Pur si simplu. Sunt asa plina de libertate…dar culorile oricat mi le`as dori, nu le gasesc. Sau poate nu e momentul…da. 🙂 vad daca le gasesc. Iar restul…da, „restul”: idioti lispiti de respect de sine, penibili in cuvinte si tampiti prin gesturi 😛 . Satula… 

Un gând despre “Hmm…sick

Lasă un răspuns

