Definitie sub luna plina

 hypnosis.jpg

Langa luna calda – o stea cazatoare

Ma face sa`mi doresc sa ma iubesti.

Dar ma gandesc: s`a`mplinit oare

Caci ma faci sa zbor purtata in povesti.

Stau privind la timpul curgand rece

Si mi`e frica sa te`ntreb frustrat: Cum?

Daca orice pe lumea asta trece…

Atunci si iubirea e doar fum?

Doar sclipirea efemera dintr`un ochi naiv?

Doar o stare ce starneste niste placeri finite?

Sau ramane dupa ea doar un crud regret tardiv,

O iluzie ascunsa prea inradacinat in minte?

Si apari in vis sa`mi schimbi gandurile in culori,

 Sa imi spui ca nu am deloc dreptate

Dragostea creste intre doi cruzi boboci de flori,

E piatra care pastreaza istoria intr`o cetate…

Visul, inspre zorii zilei ce urmeaza, se termina…

E doar o definitie sub luna plina.

Un gând despre “Definitie sub luna plina

Lasă un răspuns

