Numai bine ;)

Si pentru ca sunt inca enervata..pentru toti care pleaca de aici din Moinesti si ajung in „the city” adica Bucuresti…sau mai stiu eu unde…rog sa o tineti tot asa ca daca ati prins gesturi si va credeti asa de mari si tari; nu mersi nu am nevoie de niciun salut. Mergeti cat mai cu capul sus, doamne fereste sa nu va loviti prea tare. Ca de un salut daca nu aveti loc, nici eu nu am.  Tipele vin cica stilate, aranjate, dar gura le tradeaza. Vii cu fata foarte grava, nu te mai joci nene. Sfatul era sa nu uitati de unde ati plecat si sa nu va uitati prietenii. Inainte ne cautati, acum nu ne vedeti. Ca aerele de Bucuresti nu sunt asa de placut mirositoare. Si chiar nu vreau sa aud ca vi se spune „cel mai dulce”, „dragutelul” sau nu stiu ce, NOT INTERESTED. Hai pa si numai bine ! va salut.

4 gânduri despre “Numai bine ;)

  1. Hahahahahahahaha….ai fost tare cu postul asta…dar stiu ca esti suparata tareeeeee pe cineva. In fine, eu care sunt din Bucuresti, crede-ma ca as fugi de-aici mancand norii…pe cuvant de onoare…am umblat mult prin tara si sunt 3 locuri unde m-as muta fara sa clipesc: Piatra Neamt, Vatra Dornei si Timisoara,

    In Bucuresti nu umbla cainii cu covrigi in coada, asa cum poate se crede, si tinerii sau tinerele care ajung aici vor fi loviti de multe dezilizii. Adevarat, sunt mai multe oportunitati, dar si loviturile sunt mai dure…

Lasă un răspuns

