Pastele si libertatea de miscare

Deci. De fiecare data cand sarbatorim Pastele, eu si familia mergem la slujba, apoi acasa pt 3 ore de somn, apoi la mamaia, in Piatra Neamt. Eh, anul asta a fost in favoarea mea. Au plecat ai mei pt restul duminicii acolo, nu inainte de a ma lasa toata noaptea libera! Astfel ca i`am multumit si pe bunicii mei (nu i`am lasat singuri de tot) si pe prietenii mei :D. Doar ca energia mea si a Roxanei si a lui Nicu si a lui Ciprian si a lui Pishu si a celorlalti a durat pana pe la 12 noaptea. Pot sa spun ca Pastele a fost o sarbatoare coplesitoare. Nu prea imi mai doresc una la fel :)) ca energia m`a lasat repede din motive bine intemeiate. Si nu, nu e datorita lacrimilor lui Ovidiu sau a Nanotek`urilor :)). Altceva. Gratar la Pishu, stat afara la o vorba-doua, apoi mutat intre discoteci (care sunt cam praf in ultimul timp). La Hex, daca ai peste 18 ani, esti deja batran :)). Super cald. Ne`am mutat cu totii la gazarie, unde muzica reggaeton a bubuit la greu. So, mutat la bar jos. Mai ok asa. Ne`am molesit repede din pacate, asa ca am fost la Ciprian sa mananc :D. Apoi…finally, home.

De dormit, clar a fost prima data cand am depanat vise pana la ora 2 ziua. Deci, total anormal. Si puteaaam sa mai dooorm. Dar daca intra tata la banuieli, cum de dorm atata? Nu. M`am trezit, mancat, calculator, venit rude din Bacau, ocazia perfecta sa mai ies o noapte. Asa ca iar gratar la Pishu (dublu, ca langa casa vecina mai petreceau cativa). Pe la 10 seara, un individ de alaturi, aprins de bautura, s`a decis sa faca o baie in piscinele cu pesti ale lui Pishu. Strigat si facut. Ce au mai fost? Aaaa, boxe si oua rosii aruncate intre petrecaretii din vecini (o fi traditia lor) 🙂 si imediat ne`au oferit pe post de lemne, o boxa semirupta care a ars foarte frumos 😐 . Nervi. Apoi iaar disco, hexagon, gazarie.
Am dansat de dragul de a dansa, sub presiunea nervilor mei care duc dorul zilelor de vara pe ritmuri tari. Ah, dar asta e alta poveste. Asa ca acasa. Dormit bustean. Si apoi azi.

Astept. Sa ma cumintesc.

Lasă un răspuns

