Gandacei :)

Ce gandacei imi mai misuna prin cap:

– sa ma vopsesc.  Tara Mcdonald :X:X
– sa citesc in sfarsit Andrei Plesu: „Despre ingeri”.

– sa ma decid la ce facultate sa dau. FJSC, Filozofie, Comunicare, ??? Constructii :))))))

– sa „delirious” pana ma satur. A, si sa imi iau niste hainutze.

– sa imi fac ordine in Muzica, desi nu o sa prind asta:)) nu`mi sta in fire.

– sa plantez un copacel.

– sa am un telefon nou.

– sa mai slabesc putin :”>

– sa merg la mare cu iubitul 🙂

– sa revin la downloadatul de muzica buna ca inainte…ah!

– sa nu mai aberez pe blog sau altele.

– sa ma bag in proiecte 🙂

– sa ma mut intr`un apartament in B. Freedom!!!

– sa merg si eu intr-un club unde nu mi se cere C.I. ul sau alte acte :-w si sa nu le am la mine…….

– sa imi pastrez relatia cu cei 3 4 5 6 prieteni buni pe care ii am.

– sa o conving pe mama sa imi trimita lunar un pachet de mancare =p~ la B.

– sa nu`mi mai rod unghiile.

Meanwhile, Armin van Buuren feat. Cathy Burton – Rain.

Un gând despre “Gandacei :)

Lasă un răspuns

