Luni.

Stateam azi-noapte si nu adormeam. Ma gandeam la tampenii. Si la prieteni. Prietenii sunt ciudati. Weird cum zicea unul din ei. Nimeni nu imi garanteaza ca prietenul meu cel mai bun e chiar prietenul meu cel mai bun si in perspectiva lui. Pot sa fiu o carte deschisa pe care o citeste el, adauga insemnari si isi scrie si el cartea catre mine. Dar am observat ca nimeni nu`si scrie cartea asa deschisa incat sa insemnez. Sau insemnez, dar restul se scrie de la sine, fara modificari.

In fine. Nu`mi place sa fiu eu aia sincera si cel de langa mine sa fie mai putin sincer. Adica, e si respect. Il merit, asa ca ma astept sa primesc. Nu ca „nu vreau sa te incarc cu problemele mele”. Incarca`ma ca prinde bine. Sau sa vorbesc cu altcineva si sa aflu asa, lucruri noi. Incapatanarea e ceva nativ, dar da`o`ncolo cand nu e cazul. Iar minciuna e deja ceva definitoriu pentru gradul de incredere. E vorba cred, despre devotament. Putini il mai practica. Si chiar si cei apropiati il imping deoparte. Si zic asta pt ca ma doare. Pentru ca am mai acceptat o data, de doua ori, de trei ori. A patra oara doare si mai tare ca nu te astepti. Si iar o iei de la capat. Nu stiu. Poate voi fi doar eu. Nu pierd numai eu, asta poate fi o consolare ambigua. Dar tot raman dezamagita. Nu suport sentimentul asta.

Mda. Considera ca am visat urat azi-noapte. Despre niste prieteni. Cei mai buni.

5 gânduri despre “Luni.

  1. nush de fapt ce vreau sa spun..dar cred ca conteaza si pt restull..cel putin pt mine..pt k ma numar printre aceia care nu vor sa-ti mai dea batai de cap si cu pb lor..pt k imi e mai usor cica sa ma inchid in mine..dar mai tarziu tot iti spun..
    si eu mai am cosmaruri din astea..dar in care nu ma suport pe mine..:))

Lasă un răspuns

