Judecati de „valoare”

Miercuri, seara la 22:00, despre „strigatul” fetei de 14 ani.

mofturosu`: e greu de judecat..
dyutzza: dar deloc de apreciat
dyutzza: e greu…fiecare judeca cum vrea
dyutzza: eu una..
dyutzza: am spus cum
mofturosu`: nu stiu ce sa zic..
mofturosu`: a impresionat pe multi cazul fetitei asteia
dyutzza : deci fii atent. azi 200 de oameni au intrat pe fenomenul emo. si 100 pe tot legat de emo.
dyutzza : mda..
mofturosu`: am citit la commenturi..
dyutzza : mda
dyutzza : stiu
mofturosu`: erau si dezbateri pe la tv..
mofturosu`: cred ca incepe un fel de isterie
mofturosu`: ai sa vezi
dyutzza : de aia mi e si frica
dyutzza : de aia am scris
dyutzza: ce parere ai
dyutzza: nu mi zi ca esti de acord
dyutzza: cu..
mofturosu`: nu ma pronunt..
mofturosu`: am niste idei mai ciudate despre
dyutzza : hm..
dyutzza : bine..si eu..doar nu o sa spun neaparat.
mofturosu`: e o solutie..nu cea mai buna
dyutzza : mie nu mi se pare o solutie. pana la urma..iti duci crucea. cat timp accepti suferinta, o duci pana la capat. te inveti cu ea, te bucuri de ce nu se bucura altii. in felul asta ai ceva ce nu au altii. asa se nasc artistii.
dyutzza : eu asa vad..
dyutzza : nush..
dyutzza : bine..cazul oricum a imrpesionat.
dyutzza : dar doare. si nu are consecinte bune
mofturosu`: il stii pe sisif?
dyutzza : da
dyutzza : mitul
dyutzza : lui sisif
dyutzza : nu stiu chiar tot
mofturosu`: tu accepti asta
mofturosu`: unii nu..
dyutzza: accept sa am ce altii nu au
mofturosu`: de aici devine totul absurd..
mofturosu`: nu mai are nici un rost
dyutzza : sa traiesti?
dyutzza : sau cum
mofturosu` : si asta..
dyutzza : atunci trebuia dumnezeu sa ne omoare pe toti
dyutzza : sa nu ne creeze
mofturosu` : trb sa vezi si partea asta a lucrurilor
dyutzza : macar curiozitatea de a sti ce l`a determinat pe Dumnezeu sa ne faca
mofturosu`: ateii o sa fie contra
dyutzza : sa bem tot ce inseamna univers
dyutzza : fie ce o fi
dyutzza : ei de ce traiesc?
dyutzza : ramane curiozitatea
dyutzza : cum va fi maine
dyutzza : viitorul..se intoarce imediat..
dyutzza : nu stii ce fel de viitor ai
mofturosu`: nu stiu..inca n`am ajuns ateu convins..nici nu vreau
mofturosu`: ar trb sa filosofez prea mult
dyutzza : si ca sa schimbi ceva..si mentalitati chiar..nu e nevoie de crima.
dyutzza : ci de curaj
dyutzza : de altceva
dyutzza : da..
dyutzza : nu stiu
dyutzza : e greu
dyutzza : de zis
mofturosu`: cine stie prin ce a trecut
dyutzza : la 14 ani?? a zis dc
dyutzza : ii era scarba de viitor.
mofturosu`: poate n-a avut nici un prieten cu adevarat
dyutzza : si ca sufera din diferite motive..dragoste
mofturosu`: scria ca a avut 3 iubiti
dyutzza : si ce nu te darama te face mai puternic
dyutzza : la 14 ani
mofturosu`: imi e greu sa cred
dyutzza : eu la 14 ani inca ma mai jucam
mofturosu`: pai nu traim in postmodernism..
mofturosu`: gata cu joaca
mofturosu`: :))
mofturosu` : asta e un ras cam trist
dyutzza : o inteleg. era strigatul ei. dar ar fi trebuit sa traiasca
dyutzza : sa se vada
mofturosu` : poate e un avertisment
mofturosu` : nu era prostuta..
mofturosu` : am vazut scrisoarea…cel putin cateva fragmente
dyutzza : stiu
dyutzza : am vazut si eu asta
dyutzza : faza cu protv ul m`a daramat
mofturosu`: lasa asta..
dyutzza : de ce crezi k am scris despre?
dyutzza : mi a parut altfel
dyutzza : ca intr`un lant de molecule..cand una moare..le trage in jos si pe celelalte. si cred in faza ca mori cand ti e dat. pana atunci…cunosti misterele..te dezvolti. sa lasi ceva in spate.
dyutzza: poate textul se dezvolta
dyutzza : intr o carte
dyutzza : intr o miscare
dyutzza : acum cine mai stie?
dyutzza : mm?
dyutzza : nimeni
dyutzza : am si zis ca ideile ei sunt peste limita inteligentei normale de 14 ani
dyutzza: si peste 18 chiar
mofturosu`: acum..daca fiecare isi da cu parerea despre moarte si sinucidere..asta nu inseamna nimic
mofturosu` : chiar trb sa moara cineva sa fim mai sensibili
dyutzza: putea sa ramana o Idee. vie
dyutzza : nush
dyutzza : da
dyutzza : fiecare cu..parerea
mofturosu`: imi place ideea cu ideea.

Recomandari (pt Idee) : filmul „V for Vendetta”

2 gânduri despre “Judecati de „valoare”

  1. eu am dansat cand am vazut stirea si scrisoarea ei.
    inchisi in clopotul de sticla personal repetam masinal aceleasi miscari, inchisi in rutina,cei din jurul ei nu o mai simteau….
    Sociologii au stabilit ca dupa generatia noastra ” generatia y” o sa urmeze o generatie „trista” mult mai atenta si mult mai constienta de problemele lumii in care traim si de modul in care evolueaza societatea.
    Parca suntem in „X- man” se pare ca sociologii au dreptate.
    Intr-un fel e bine ca se intampla asta, valul asta de sinucideri e un protest, defapt.

  2. cam macabru nu crezi?
    da, sa fugim de rutina, de copii ale aceluiasi individ, sa fim noi si sa fim altceva. dar nu e nevoie de sinucideri, asa ajungem sa ajutam la injumatatirea populatiei..ajungem, cum zicea cristian tudor popescu, un azil de batrani.

    ar fi bine sa fie adevarat ce zic sociologii.

Lasă un răspuns

