Un haos organizat intr`un ieri din cele 300 de „ieri”

„Asa ca o sa-ti scriu tie. oamenii alearga in jurul meu, se agita, se pierd si mai mult de ei si ma sperie. mi-e frica sa nu devin si eu un nonsuflet ambulant. vreau sa scriu o groaza, vreau sa vb-esc si despre alte lucruri decat cele care privesc realitatea obiectiva, realitatea tuturor… asta e ca o curva binevoitoare cu toti. ca un fel de internet.

Nu apucasem sa termin toate razboaiele mele. constat insa ca de cand O stiu, m-am extins peste mine ca o tumoare de bine si lumina. acum sunt atat de largit de Ea interior, incat mi-am pierdut elasticitatea. ma pregatesc acum de infernul delirant al patosului meu obligat sa se desumfle, asta daca vreau sa nu innebunesc. dar cred ca odata scapat de negru, odata dat jos din patul disperarii, voi deveni un obiect trecut
prin spalaturi spirituale, cu creierul curat, alb si neted… cred ca atunci e adevarata nebunie. cred ca nebun nu e cel implicat obsesiv si adanc in realitatea proprie, ci cel care devine nimeni prin impunerea echilibrului in functie de ceilalti… nebunul e cel care uita de el, si nu cel care uita de realitatea celor multi. asa ca nu vreau sa innebunesc.

voi ramane cu mine, singur in ceea ce as fi vrut sa fie realitatea a doi care se iubesc. asa-i, singuri suntem oricum… singuri in aglomeratie… pt ca singur am senzatiile pe care le am… un lucru, oricare ar fi el, mie imi da cu totul alta senzatie decat celorlalti… asta tine de informatia mea genetica si capatata in conditii cu totul irepetabile in timp si spatiu.

asa ca, oricat as iubi, oricat de mult as imparti cu ea aceeasi lungime de unda, singur mananc, singur dorm, singur ma plimb, respir, ma f…,
singur m-am nascut si singur plang sau rad. reusisem totusi sa scap de umbra gandului astuia… cu Ea… stiam ca ma mint, stiam ca oricat ar tine la mine eu si ea suntem niste singuri intr-o poveste comuna… dar ma minteam frumos, o vedeam si simteam ca este, ca sunt. e cumplit.

nimeni nu iubeste ca mine.” (Iulian H.)

……………………………………………………..

Lasă un răspuns

