O prietenie fumata pana la ultima tigara.

E tot ce ne ramane,
Un suflet ravasit
cand prietenul cel bun ne joaca farse.

Tresarim la vorbe grele
Cand totul s-a sfarsit
Strigam,
Avem doar lacrimi si degetele arse.
Ne-am ars cand am crezut
Un joc de minciuna conceput,
Ne-am ingropat vise, sperante,
Intr-o falsa prietenie
Am sadit sensul vietii
In prietenul cel bun
Nu l-a udat acum e stins aruncat
NU….
Nu mai pot sa crezi
Am observat
Ca tot ce a fost bun poti sa pierzi
As vrea sa pot sa spun acum
ca am un prieten care-i bun
Sunt legata in lanturi Si nu pot zambi nicicum……….

S-a ales scum, praf,
Lacrimi, strigate`n  nestire
Am ramas doar eu,
Tu nu ,
Sunt doar eu
Cu mine
Singura privire…

Fum praf scrum se stinge tot
Acum o prietenie moare
Nu mai poate respira
I-ai luat tot oxigenul
Prin tradarea ta….


N`are rost sa plangi
un regret n`ar mai conta


>>Cazi pe pamant impinsa de`o falsa prietenie<<

17 gânduri despre “O prietenie fumata pana la ultima tigara.

  1. Unde este prietenia adevarata?

    De obicei imi pun sentimentele pe hartie
    Nu ma asteptam sa scriu asta despre tine
    Inca mai vreau sa cred ca ma insel
    Vreau sa cred ca esti ca mine ci nu ca „el”

    Credeam ca ne vom ajuta toata viata
    Dar in fata faptelor tu ai ucis speranta
    Da…speranta care nu moare niciodata
    Tu ai facut-o praf intr-o secunda

    Nu ma asteptam sa ma lasi singura
    Intr-un colt de lume prabusita
    Sa astept un semn de la tine
    Dar degeaba…acest semn nu mai vine

    Si tare imi doresc sa stiu de ce
    M-ai lasat sa ma pierd printre false zambete
    Tu, o prietena adevarata, asa te-am crezut
    Toata aceasta poveste pana cand…

    Mi-ai aratat ca a castigat distanta
    Acolo, aici sau in Franta
    Nu ai stiut sa aduci cu tine
    Sentimentele pentru mine

    Crede-ma ca nu inteleg ce s-a intamplat
    Nu stiu ce este fals sau adevarat
    Am crezut ca sentimentele sunt puternice
    Si orice s-ar intampla nimeni nu poate sterge…

    Din mentalitatea noastra
    Aceea relatie de prietenie…adevarata
    Dar uite ca se intampla
    Ma simt rece ca o stanca

    Ma simt abandonata, uitata de tine
    Sunat o epava printre suspine
    Poate ca azi, poate ca maine….de fapt niciodata
    Nu stii la ce ma refer…la prietenia adevarata

    Pare un lucru greu de atins,
    Greu de perceput pentru o fiinta umana
    Aceasta deoarece sunt greu de invins
    Ura si invidia ce nu te lasa sa fii o persoana…

    De luat si pus in rama
    De apreciat ca pe o stema
    Din cauza oamenilor mult prea egoisti
    Care nu pot fii in sentimente altruisti

    Se ajunge sa se raneasca mii de fiinte
    Nu te uita pe corp, nu o sa vezi parti vinete
    Uita-te in suflet…ce vezi???
    Probabil mii de lacrimi si regrete…acum crezi?

    Si daca tu crezi si te uiti intr-un suflet
    Care nu iti spune decat „Abia astept sa te respect”
    De ce iti bati joc si lasi in urma
    O fiinta care poate sa iti poarte stima?

    Iti dai si un raspuns; pentru ca…
    Nu ai sentimente in mentalitate si nici macar in inima
    Ai fost educata, dar ai ales alt drum,
    Mi-ai spus „Adio!”, eu sunt plecata acum…

    😦 …cred ca toti suntem tradati la un anumit mom d „prieteni”…c parere aveti d poezie?e compusa d mn 😉

  2. pacat..k vorbesti d sfarsit..knd e un inceput d fapt.. pacat k vezi despartire. knd distanta ar trebui s fie masurata doar in km 😉 dak e prietenie adevarata.. ce`i drept s skimba anumite lucruri..dar..dak vb de o ‘adevarata prietenie’… 😉

  3. @ roxxyz.
    Ca bine ai zis!! daca e prietenie adevarata. Dar nu e. M`am convins. nu exista „cel mai bun prieten”. cat timp vorbesti asa, aiurea! Nu cred ca tu ai dreptate si cei din jurul tau, care se numesc prieteni, cred altceva. Faci ce vrei. Si e un inceput. Bine ai zis. Doar eu cu mine, o singura privire. Cauta definitia cuvantului prieten. Poate intelegi macar un cuvintzel.

  4. nu vad exagerarea..era candva vorba de incredere…si nu e vorba doar de km…si cum spune andreea…era vb candva de prieteni adevarati…dar cu timpul uitam ce semnificatie are cuv ‘adevarati’…nu am nimic cu voi…am ceva cu noi…cred k undeva s a rupt firul ala…care candva era legat foarte strans…

  5. mda…e o chestie j q falsa prietenie..
    mi’am luat j eu tzeapa k sa spun asa…
    cea mai buna prietena m’a tradat pt un baiat:-@
    si nici macar nu a avut curajul sa imi spuna mie in fata..’
    mda…
    e zooper tare mel..
    o ador

  6. Stii..ai dreptate ;( candva am fost si noi 4..dar au mai ramas 3..prietenie fumata timp de 5 ani…certuri,impacari..dar ghinionu meu ca am iesit din cercu ala..oricum mai bine akm decat prea tarziu..halal prietene:-J

  7. chiar ai dreptate si eu am avut o prietena foarte muna si neam inteles sooper timp de 3 ani jumatte pana cand a aparut o fata si sa terminat tot pa pis pe ia prietenie

Lasă un răspuns

