Cine mai are nevoie de pauze?

„daca ceasurile ar masura numai clipele fericite, am avea numai ceasuri stricate.” (din Cutia de plumb, mishutheprince)

Am nevoie urgent de o pauza, de un suflu nou..o excursie singura undeva, o vacanta in adevaratul sens al cuvantului. La mare am avut probleme si certuri, acasa am primit numai „palme” de la cei apropiati, asezonate cu tradari, minciuni si dispret. Simt ca o sa clachez, simt ca daca nu ma detasez, o sa o iau razna. Nu mai vreau sa`mi mai doresc. Nimic.

Ce nu te doboara, te face mai puternic. Incerc sa raman pe linia asta de plutire.

Pentru ca oamenii sunt rai, sunt meschini, sunt pe interes, sunt oamenii secolului XXI. Cine stie cum sunt eu? Am nevoie de un raspuns sincer, desi mai rar gasesti sinceritate gratis.

Prietenii pe care ii aveam si`au facut treaba. Duhuri rele care se intorc in sticlele lor coloratee si inchise. Eu nu le mai deschid, nu mai am aer destul si nici rabdare de fier sa mai aflu trecutul lor, sa le analizez loviturile sub centura sau minciunile de ani de zile, nesimtirea cu care incearca sa se convinga singuri de falsele cuvinte…tupeul cu care fac pe victimele in fata victimelor. Basme.

Minciunile inunda aleile pe care umblu, mintea mea devine si ea o pata imbacsita. Nu. Refuz. Dar iubirea se intoarce si ea cu cate o ultima palma (pusa pe repeat, acum vad) de fiecare data cand incerc sa curat de praf adevarul.

Obosesc. Am nevoie de o pauza. Orice pauza. Publicitara, de un timp, de jumatate de timp, de masa. In care sa nu mai visez. Shh…sa nu ai incredere in nimeni…

Ca un PS. Nu mai am nevoie de prieteni, de minciuni si zambete false. Interesul primeaza in fata valorilor si principiilor de viata. Incredere? Optimism? Altruism? Nu exista asa ceva. Pentru convingere incercati viata voastra. Eu mi`am vazut`o pe a mea.

Sunt un alt om. Mai liber decat ar crede multi, mai eliberat decat sunt altii. Pur si simplu, un alt om, o alta fata, Andreea. Urati`mi bafta! 😀

3 gânduri despre “Cine mai are nevoie de pauze?

Lasă un răspuns

