Trist. Iar despre emo. Clar, oameni prosti sunt destui langa noi.

„Sunt Cosmyna am 14 ani ji imi place sa fiu emo:X:X:X:X..eu ji prietena mea andryna vrem sa ne facem emo cand suntem mai mari:D:D:Dnoi am incercat faza cu taiatuh venei ehh a mers dar a durut cel putzin yo am suportat durerea din cate mi-am facut test emo sunt 71%;)) eu ma imbrak in negru ji port baschetzi de emo ji imi fac freza emo:D:D:D cateodata lumea ma striga emo:) asta am avut de spuns despre mine :D:D:D:D:D:D h3h3…EmO eMo;)):X:X:X:X:X!!!!!:D:D;););)”

Vai, nu esti tru…:(…God, sunteti pierdute. Mai copiilor care sunteti voi copii, lasati tampeniile si duceti`va la joaca.

Alt exemplu de oameni prosti. De mici.

Trist.

15 gânduri despre “Trist. Iar despre emo. Clar, oameni prosti sunt destui langa noi.

  1. ma copii duceti va jucati va cu altceva in tzarana k nu sunteti emo doar niste copii prosti care fac ce vad la aia mai mari…faza asta cu taiatu` venelor e cea mai mare tampenie. nush c copil retard fara creier ar face asta si i ar place…lol wtf traitzi va copilaria ca niste copii normali si ganditi va inainte sa faceti vreo prostie

  2. Se face atat tam tam asupra celor EMO 🙂 incat nici nu se mai stie ce inseamna acest curent 🙂 acum toti sunt emo la suprafata cum s-ar zice , mai nou e un trend printre copilele astea. Eu personal n-am nimic cu cei emo, din contra.. dar mi se face sila cand ii vad pe toti cum se cred mari emo si ei n-au nici o legatura cu ce inseamna asta.

  3. Trist? Nu…Deloc. Uimitor? Nu…Deloc.Ciudat? Da…Foarte. Nu-ti fa tu griji pentru ei…Probabil s-au scumpit masinutele si papusile si nu au habar la altceva daca parintii nu impun altceva. Bine…in ziua de azi problema e ca majoritatea copiilor inlocuiesc jucariile…astfel masinutele ajung la fete si papusile la baieiti. Schimb veritabil. Astfel se contureaza cealalta lume…a gay-lor + hard chicks…
    Cat despre Emo…Cred ca strutii ar turba daca ar afla ce se intampla…ar scoate capul din pamant si i-ar stiliza putin cu copyrights…(daca ar avea pe cine). A 4-a putere in stat le face jocul…stii doar…indirect ce-i drept dar totusi persuasiv.
    Asa ca…Sanatate.
    By the way…Vezi ca apare si celalalt curent…cam acelasi rahat de amploare dar…Plin de indiferenta…INDI. Have fun.

  4. Aha…deci eu ! Schimbari si mutari? Lumea…pe cat e de mica pe atat e de mare.Unde ne mutam? Poti sa`mi dai pe mail ca sa nu vada chiar toata lumea.Ne mutam cu tot? Cu masa cu casa cu haine cu gagiu cu tot si toate?

  5. mai sa fi emo(eu ma omor) ii o prostie foarte mare.Cine este emo este un prost si jumatate,voi nu aveti parinti care sa se ocupe de educatia voastra?voi nu credeti in Dumnezeu?e un pacat mare sa iti tai venele

  6. hmm stai ca baga baiatu o melodie pt emo prea tare merita vazuta……………..uitati aci………………..Sunt un EMO depravat
    Am o freza de cacat
    Seman cu-n extraterestru
    Si la plans eu sunt maestru

    Eu vreau sa ma sinucid
    Ca la minte nu-s lucid
    Lumea spune ca sunt varza
    Da mereu am vrut sa fiu barza

    In oras eu ies machiat
    Sa arat ca un stricat
    In roz ma imbrac mereu
    Sunt o fata, sa mor eu

    Acum vreau sa va cant ceva
    Si va spun e prea belea
    „i love to cry
    i wanna die
    my veins i’m gonna cut
    i swear , and i am a slut”

    Hai pa eu tre sa plec
    Am intalnire cu iubita pe net
    Defapt e un iubitel
    Si eu ube mult la el

    (DUPA CATEVA MINUTE)

    Vai pe net n-a mai intrat
    Mi se pare c-a plecat
    Nesimtitu ma-nselat
    Vreau sa mor, sunt un cacat
    Posted by Andrei pm 1:21 min
    By Andrei

  7. uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Lasă un răspuns

