Always Coca-Cola 007!

Nu`mi vine sa cred nici acum. Scriu la standarde inalte de pe un Sony Vaio VGN-FW11M (:D), curioasa sa ii descopar „minunile” 😀 . Acum 3 saptamani, eram cu ai mei si cu Ciprian prin Cora. Muream de sete, asa ca hai sa luam o cola de juma`de litru. ooo zero. ooo, campanie! mm, un cod..si credit de sms`uri. Sent. Dupa o zi, primesc mesaj: „Agentia Coca Cola te`a dotat cu un Sony Vaio. Misiune indeplinita. Suna la xxxxxxx si lasa`ti datele de identificare.” Cine mai crede in astea? Asa ca sun, las datele…si astept. Dupa o saptamana, primesc un telefon pentru a confirma. Dupa alte cateva zile, primesc prin curierat a brand new notebook. Ooo, deci unii are noroc :)) (nicu stie)

Cred ca a durat 9 ore sa fie pus la punct, cu programe, cu office, cu partitii, cu fisierele noi. Probabil webcamul imi place cam mult, e motion eye, ma simt urmarita :), iar efectele visual sunt comice rau! De la portrete si blur, la frame`uri abstracte. De claritate nici nu mai zic. E bine, Am 3 sau 4 Gb RAM, depinde dupa ce ma iau, HDD de 250, Windows Vista (care ocupa o gramada, bineinteles) si un procesor Dual Core care ruleaza la 5000 practic. Cred. :))

La cat de multa Cola beau eu (fals)…Ma mira insa faptul ca in perioada asta imi cautam neaparat un laptop bun si ieftin. De la o sticla de 2 RON la un notebook, eu zic ca i`ve been blessed. Sa beti cola pana in noiembrie. :))

Succes si…

Always Coca Cola! 🙂

5 gânduri despre “Always Coca-Cola 007!

  1. Si eu am castigat. Nici acum nu-mi vine sa cred. N-am castigat nimic la nici o alta promotie si tot timpul ma consolam cu gandul ca sunt „aranjate”. Se pare ca m-am inselat. Sa ne bucuram de ele:))

Lasă un răspuns

