Acasa de sarbatori

Unde sa vin acasa de sarbatori?
Sa vad cum se cearta ai mei cand ii apuca? Sa ii vad pe aia care se cred mari figuranti ca sunt undeva la o facultate privata prin alte locuri? Pe alea care se obosesc intruna sa faca fatza cu brio in orice situatie si nu le iese? Sa ma intalnesc cu oamenii care m`au dezamagit? Sa petrec sarbatorile singura? Sa ma enervez ca nu sunt locuri frumoase de petrecut timpul? Sa cad tot eu de vinovata in dilemele altora? Sa merg in aceleasi locuri banale, cu oameni banali, in banalul oras in care toate evenimentele din jurul sarbatorilor sunt identice cu cele din anul trecut?

Nu merci. Mi`am invatat lectia. Pa!

6 gânduri despre “Acasa de sarbatori

  1. hai ma lasi ca nu e chiar asa…chiar daca nu vrei sa crezi inca mai ai prieteni aici..cghiar daca mergem in aceleasi locuri si aceleasi priviri mereu..dar caldura sufleteasca conteaza…chiar daca ai parinti care se mai cearta,dar important e ca ii ai..sunt altii care si-ar dori sa fie cu familia de sarbatori si nu au ocazia..deci in concluzie nu ai asa de multa dreptate….si app..eu te iubesc:*:*:*:*

  2. Prezintă-te la ora 20 în gară şi ia primul tren spre unde merge el. Lucrul pe care aveam eu în cap să-l fac, până ce am găsit rezervare la un hotel şi mi-am stabilit ruta de înainte.

Lasă un răspuns

