Urari de Anul Nou in stilul meu.

morning_afterglow_by_fairylaleDe la anu`, nu mai sunt Andreea care cedeaza. Cel putin o sa incerc – e primul plan pe 2009. S-au rupt in mine prea multe. De maine sunt Eu, eu si universul meu, imbibat in vise. Fara oameni distrusi, falsi, frustrati. Vreti sa ma loviti, loviti-ma, am bratele deschise. Nu mai am cum sa cad. Sunt doar eu si voi fi alaturi doar de cei care ma iubesc cu adevarat. Pentru ca eu iubesc oamenii, dar ei nu ma iubesc pe mine, iubesc slabiciunea mea pentru ei. In cazul asta, schimbam rolurile. Las portile deschise doar pentru un om, doi, cei care ma iubesc. Fara prietenii false, fara prieteni care sunt prieteni doar cu vorbele, care ma iubesc doarcu vorbele. Fara farse, fara imagini distorsionate. Suna egoist din partea mea, dar tu esti si mai egoist. Si fara comentarii pline de patos.

Asa ca iti urez ce imi doresc si mie, planurile realizate, dorintele implinite, linistea deplina. La multi ani si tarie de caracter. Avem nevoie.

Petrecere frumoasa! Diseara. 🙂

Ion Minulescu – Cantecul nebunului

Ei sunt cuminti…
Eu sunt nebun…
Dar cum Eu sunt ce-am fost mereu –
Poate ca cel cuminte-s Eu –
Desi de cate ori le-o spun,
Eu pentru Ei… sunt tot nebun…

Ei beau
Si mint fara rusine –
Si-n ochii prietenilor mei
Trec drept nebun… ca nu-s ca Ei…

Eu ma urasc ca nu-s ca Ei…
Eu ii iubesc ca nu-s ca Mine…

7 gânduri despre “Urari de Anul Nou in stilul meu.

  1. pt ca meriti ce e mai bun..stii si u prea bine..si app..daca nu avem vise cum draq sa le implinim..asa k..go for it..te iubesc si un an cat se poate de bun..:*:*:*

Lasă un răspuns

