Tiesto@Sala Polivalenta, 21 martie 2009

tiesto-21martieThe Mission prezinta:

TIESTO

Sambata 21 martie, 22:00
Sala Polivalenta

Bucuresti, Sala Polivalenta, sambata 21 martie 2009: The Mission il readuce pe Tiesto in Romania.

DJ-ul care a ocupat pozitia fruntasa timp de 3 ani in DJMAag Top 100, Tiesto, a avut dintotdeauna ca mare pasiune muzica. Dovada fiind modul unic prin care reuseste sa-si transpuna sentimentele cu ajutorul muzicii si totodata sa le transmita publicului. Tijs Verwest, alias Tiesto, si-a inceput cariera in 1985, in perioada cand Raspberry Beret si Psycho Candy ne incantau cu rimele lor colorate. Cumparandu-si discuri si echipamente, Tiesto s-a lansat pe un trend ce va ajunge in top peste cativa ani cu artisti ca DJ Jazzy Jeff si Fresh Prince sau Rob Bass si DJ Easy Rock. Combina intr-un modic unic progressive trance cu house si este cu siguranta cel mai iubit DJ din lume in ultimii ani, un artist care nu mai are nevoie de niciun fel de prezentare. Castingand marea majoritate a premiilor destinate muzicii dance, Tiesto va fi intotdeauna privit ca fiind unul dintre cei mai mari artisti ajunsi vreodata in spatele platanelor!
In 2007, pe parcursul celei mai recente vizite ale sale in Bucuresti, Tiesto a reusit sa imbine cele patru elemente vitale intr-un show de exceptie din cadrul turneului “Elements of Life”. Sambata, 21 martie, marele artist trance se reintoarce sa va poarte intr-o calatorie a sunetelor si culorilor.

Bilete:
– in avans pe http://www.bilete.ro si in reteaua magazinelor Diverta – 57 ron
– la locatie, in seara evenimentului – 86 ron

Pentru mai multe informatii:
www.themission.ro
www.myspace.com/themission

Sursa: www.nights.ro

12 gânduri despre “Tiesto@Sala Polivalenta, 21 martie 2009

  1. osi eu mi-am luat bilet..dar nu am 18 ani si mie teama sa nu pot intra..am avut pb si la tampenia din vara liberty unde era plin de cocalari…pnm mai bine le-ar interzice intrarea cocalarilor kre se kred k merg la maneloteca..pt k e banal motivul lor este k the mision incurajeaza fumatu’ penibil!:| kci orkm minorii beau si fumeaza se drogheaza..eu merg pt tiesto nu pt lucrurile astea le pot face orknd 😐

  2. VAND BILETE la DJ TIESTO sambata 21 martie…70 ron biletul…mai am 4 bilete..cine vrea tel 0726314739 sau id bobok_1986 …..ultimele 4 bilete

  3. Am o intrebare pentru cei care au fost la evenimentele de la Sala Polivalenta… cum se verifica varsta la intrare ??? As vrea sa merg la concert la Dub Fx, dar nu au voie minorii si mai am decat 2 luni pana sa implinesc 18 ani…mi-ar parea rau doar pt 2 luni sa-l ratez

Lasă un răspuns

