Radio Trance Romania: „we trance, you dance!”

Azi vorbisem cu Ryaxis (aka Lost Sunrise sau „o treime” din Microsonic 😀 ) putin. Era el cam not in the mood, ceea ce nu e normal. Sper ca s-a reconectat la dream module.

Anyway, am vorbit de reinventarea forumului TFOTV (The Fellowship Of The Vibes) ca Vibeshpere – un forum al comunitatii EDM (electronic dance music) din Ro. …sau din afara: producatori,  DJs sau doar fani care isi sustin muzica favorita. Forumul este impartit in arii largi ca: artisti, muzica, producers area, DJs area, promovare, productie, comunitate. Adica artisti, sectiuni de stiri, evenimente, piese noi, sfaturi si detalii, colaborari, topuri, tot ce tine de trance, techno, lounge, electronica, house.

Asa ca cei care cred ca este domeniul lor de interes sunt invitati sa se alature forumului  Vibesphere :D.

Ce e mai …dinamic in povestea asta este ca am dat peste Radio Trance Ro. Deci, nu ca muzica buna, ci foarte buna! Bine, cel putin mie imi place. Poate se ridica din ce ince mai tare, ca se merita. Avem nevoie de asa ceva ca nu prea se promoveaza in Ro, cel putin. Infiintat in noiembrie 2007, Radio Trance, sub sloganul „We trance, you dance!” promoveaza genurile EDM si Dj-ii de gen, fiind  singurul radio axat exclusiv pe subgenurile stilului Trance in Ro. Ai DJ-i rezidenti, emisiunile si playlistul favorit, ai un radio pe care sa il asculti zi si noapte, daca esti ascultator de Electronic Dance Music – in special de trance.Ai un program de emisiuni pe placul tau si un bogat playlist de  exceptie din care sa alegi ce doresti sa asculti (adica request!). 😡 Eu una, stiu ca am de unde  alege: Armin van Buuren, Cosmic Gate, Oceanlab, Adrian Ivan, Above & Beyond, Marco V, Rex Mundi, Rank 1, Richard Durand, Ronsky Speed si muuuuuulti multi altii.

Director general: John Christorm.

Intra pe www.radiotrance.ro, asculta ce iti place si promoveaza muzica de calitate!

„We trance, we dance!”

LE: Am dat request la radio acum 7 minute. Now, playing: Adrian Ivan – Re-back (Jonas Steur remix) – sunt un true fan al radio`ului! :))

4 gânduri despre “Radio Trance Romania: „we trance, you dance!”

  1. din pacate nu mai exista acel radio..desi as vrea sa se reinfinteze,si chiar sper sa se intample asta,macar pentru trancerii din romania,macar vibe fm ul mai difuzeaza din cand in cand dar eu imi doresc un radio gen DI.FM, or TranceElements ,daca as avea net mai bun as infiinta eu ,

Lasă un răspuns

