Armin vs. Tiesto iar si iar…si iar!

Tot timpul am auzit comentarii acide, critici sau pareri echilibrate si obiective cu privire la asa-zisul „razboi” intre brandul Armin van Buuren si Tiesto. Am auzit ca Tiesto a fost primul in toate, de-a lungul timpurilor si de-a lungul evolutiei genurilor; am auzit ca Armin este no. 1 peste tot, ca este bun in tot  ce face, ca are talent si har, ca nu il copiaza pe Tiesto.

Ia sariti cu argumente, dar intr-un limbaj elevat. De ce Armin?? De ce Tiesto? Voi face si o selectie dintre argumente si le voi include aici. 🙂

31 de gânduri despre “Armin vs. Tiesto iar si iar…si iar!

  1. Deci omuletii astia mai sus mentionati sunt foarte buni prieteni. Dar fanii fac kktul praf in general inventand tot felul de nebunii.

    Eu stiu 100% sigur ca nici unul dintre ei nu se streseaza cu acest „razboi” al imaginilor. Ba chiar se amuza de el, cand isi gasesc diverse poze pe google care de care mai ciudate.

    O data pentru totdeauna ar trebui sa se stie si sa se ACCEPTE faptul ca Armin si Tiesto nu sunt rivali. Pentru tine Dyutzza o sa-ti dau urmatorul exemplu…Eu cu Elerias. :))) ar fi culmea ca in viitor sa aud ca suntem rivali /:) Asa si cu dumnealor.

  2. Armin o face din placere… LOL! Amandoi sunt buni ca si Dj desi personal eu il prefer pe Tiesto. nu e nici un razboi nu e nici o rovalitate. E loc destul pentru toti si cand esti asa de bun ca cei doi, mai bine s alucrezi impreuna decat separat.

  3. deci asa e…si pentru bani si ptr placere…dar ptr bani de ce? findca asta le ocupa tot timpu…de tiesto nush dar armin dak se lasa de mixat are diploma de avocat…deci nare probleme…dar mixatu pentru cei ce sunt cautati le ocupa tot timpu…mai ales ca armin dea lungu timpului si cu asotu…acu si tiesto cu club life…deci gandestete…
    cand mam apucat de trance mam apucat cu remixu lu tiesto la samuel barber -addagio 4 strings…apoi a urmat melodia care ma facut sa ma tzin de armin din 2005 incoa..shivers…deci nu urasc pe nici unu…dar nah pana in 2006 Black hole recordings a fost cu releasuri mai calumea acu e armada….cine stie ce o fi peste 1 an:-?? sau 2

  4. @Alex – Daca faceai vreo aluzie, sa stii ca ii cunosc pe amandoi foarte bine de asta imi asum responsabilitatea spuselor. Este simplu sa iti dai cu parerea nu-i asa? Eu iti propun si tie si altora, daca nu au tangenta directa cu artistii, sa le asculte doar muzica si sa se lase de caracterizari si impresii gratuite.

    La urma urmei, muzica e tot ce conteaza.

  5. @ ry: usor, usor :)) Alex nu facea nicio aluzie, ati dat amandoi comentariu in acelasi minut. 🙂 A avut tangetne cu artistii, din cate stiu. Deh. :p. Sper sa nu fie certuri pe aici.

  6. Cred ca bataie mai mare ar fi in ce artisti sa coopteze in label-urile lor pe care sa-i promoveze. Amandoi ca producatori de trance (nu vocal trance..) au lasat-o mai moale de ceva vreme. Mari diferente intre ei nu sunt: promoveaza release uri noi care sunt rulate de toti dj-ii plus piese mai vechi d-ale lor unde tiesto are un plus evident. Organizarea concertelor este foarte similara, ce face armin acum facea tiesto acum cativa ani.
    Tiesto ar fi prajitura veche a bunicii care o mananci de fiecare data cu placere si nu te saturi,iar armin ar fi un fel nou sofisticat de prajitura pe care lumea de abia incepe s-o guste…aud de la altii de ea si o gusta si ei, dar peste cativa ani putin o vor mai dori.Ar trebui dat mai mult credit la dj gen Andy Blueman, Dj Eco, Tydi.Ce merit(creativ nu financiar) are Armin,A&B,Marcus Schulz & others pentru piesele difuzate in Asot,TATW,GDJB,CL ei doar le promoveaza si atat(lucru benefic artistilor fara nici un comentariu).

  7. atat armin cat si tiesto sunt produse de marketing…branduri…..vibe-ul underground a murit de mult…ce fac ambii e superb..dar…niciunul nu se batate de la reteta

    eu as recomanda sa ne intoarcem in timp…la antiloop

  8. pt mine primul care mi-a atras atentia in mod irecuperabil spre genul acesta de muzica a fost tiesto .. era acum ceva ani buni cand eu abia descopeream muzica electronica auzind cateva melodii mai vechi ale lui tiesto care m-au fascinat si m-au facut sa caut si mai mult .. putin timp dupa aceea l-am descoperit si pe armin.. din acel moment pot sa spun ca am capatat un respect foarte mare pt ceea ce fac acesti dj.. ASOT-ul lui armin mi se parea ceva de nedescris, nu ratam nici o emisiune.. iar cand a inceput cu aniversarile anuale ale emisiunii, evoluand de la an la an, nu poti sa ai decat cuvinte de lauda despre armin.. iar ceea ce face anul acesta cu petrecerea sparge orice tipare .. mi-as dori tare mult sa iau parte la un asa eveniment .. vremea lui tiesto inca nu a apus de tot, dar acum e apogeul lui armin indiscutabil, asa cum era al lui tiesto in vremea lui.. fiecare dj are apogeul lui .. toti urca acolo sus .. dar intr-un final vor si cobori .. nu e vorba de rivalitate .. e doar un fapt .. olandezii intotdeauna vor conduce lumea la capitolul dj-ing de parca s-ar naste pt asa ceva ..

  9. tot „razboiul” asa cum il numiti voi este un mare fake.. armin si tiesto sunt f buni prieteni, de foarte mult timp, dar cam ca peste tot cu cat apari mai mult in presa si pe tv cu atat mai mult iti creste statutul. DECI ? ascultati armin dupa ascultati tiesto. ce o sa obs? acelasi gen de muzica atata tot.

  10. Armin, e bun dj si dovada intre prietenia intre cei 2 este ca armin in episoadele lui mai baga cate o melodie din colaborara lui cu tiesto de acum mult timp , eu nu cred ca ar fii un razboi sincer..

  11. Este greu sa faci o comparatie intre cei doi, asta deoarece sunt diferiti ca stil si sunt foarte buni amandoi.In concerte, Armin adora sa fie pe plac publicului, sa comunice cu el, pune muzica in functie de cum isi simte pulbicul, pe cand Tiesto are playlist ul deja stabilit.Acest lucru nu il face mai putin iubit de public decat Armin.
    Asadar, diferenta dintre cei doi apare doar in functie de ce stil preferi.Armin se apropie tot mai mult de vocaltrance, iar Tiesto e mai aproape de europeantrance.
    Armin mixeaza piesele lui Tiesto, intre cei doi neexistand niciun conflict.

    Eu il prefer pe ARMIN:X…imi place si Tiesto, dar Armin ma patrunde pana in maduva oaselor cu muzica lui…love it…

  12. Am fost la The Mission si i-am vazut pe ambii, Armin a fost de 15 ori mai sus , omul chiar stie muzica,pur si simplu te lasa fara glas, nu poti sa critici absolut nimic din ceea ce face,e cu adevarat cel mai bun Dj (cel putin din cei ce i-am ascultat eu)……….. Tiesto nu a facut decat sa-si bata joc de fiecare piesa in parte, in schimb mi-a placut Sven Vath. Deci il prefer pe Armin, nici macar nu stiu ce mai cauta Tiesto in primii 100 dj , poate doar numele….. Tiesto e doar o legenda, un nume, iar cine vrea sa ma contrazica sa-l asculte mai mult timp, sa-i urmareasca jegu de Club Life si sa-l compare cu A State Of Trance, apoi sa se duca la un eveniment unde pun muzica amandoi.

  13. @ Aby …daca tu nu esti ” jegu de club life ” fi si tu in stare de o emsiune radio ca aia :)) in primul rand club life are mai putine episoade si nu e vazuta ca ” showl nr 1 ” in ceea ce priveste muzica trance.Tiesto nu mai mixeaza de mult trance…el de fapt si-a numit stilu ” maximal „.In ceea ce il priveste pe armin e bun , dar 🙂 ” elements of life ” in comparatie cu ” imagine ” il intrece , ca sa nu mai vorbim de ” stilul ” de a promova albumul imprumutat de la tiesto 🙂 asa ca basti cu arminu tau :))

  14. salut 🙂 eu iubesc in primul rand Trance`ul… cat despre Armin si Tiesto.. stiu ca ar fi fost o „cearta„ intre ei ,am pus „cearta„ pt ca defapt au fost mici comentarii… Armin in concerte isi intinde mainile picioarele apropiate si sta in forma „T„ defapt,sincer asta e si adevarul..Tiesto a fost cel care defapt a inventat „comportamentul„ asta. si cica ar fi zis Tiesto catre Armin.. :dc i`a copiat stilul?Tiesto sta in T pt ca vine de la Tiesto,si el este cel care a inventat kestia.dc imi furi ideea? replica lui Armin : stau in forma T ca vine de la genul pe care il abordez… (T) Trance… =))) nsuh cat de adevarat este.cert e ca Tiesto s`a dat p maximal./:) nu este rau.dar cel putin piesa Century… kiar arata a gen dasta.imi place vocalul din piesa aia..ce e drept :).Tiesto ar fi zis: imi mai place Trance`ul dar toti cei care vin la concertele mele nu vin pt ca asculta numai Trance… ci asculta muzica electronica in general.asa ca o sa imi aleg un stil aparte,propriu.parerea mea… i`ar fi stat mai bine p Trance 😀 nu cred ca prin genul sau ,va mai face piese precum Traffic….. :-s GO ASOT :d

  15. Cand am inceput sa descopar muzica trance , am inceput cu tiesto si imi aduc aminte lethal industry, trafic , forever today , love comes again , si senzationalul adagio for strings , elements of life , ten seconds before sunrise, beautiful things si multe altele. toate astea mi-au oferit senzatii unice si momente de neuitat tiesto am ascultat si cand am plans si cand am ras si cand am dansat si cand am cazut . si cand mam indragostit tot tiesto am ascultat. deci in orice clipa a vietii muzica lui tiesto am ascultato. toate albumele care le-a lansat mi-au placut nu asi putea alege o melodie preferata toate sunt perfecte pentru mine. Fara indoiala e cel mai bun Dj si asta o arata si palmares-ul. vremurile tiesto nu apun decat cand decide el . si chiar daca se va lasa de dj-ing nimeni nu il va uita . . . Cat despre Armin este un dj foarte bun care imi place cel putin melodia serenity e ceva fantastic mu e razboi intre ei asta e doar imaginatia oamenilor sa ne gandim ca au facut melodii impreuna daca se urau nu colaborau niciodata. deci tiesto forever !!!

  16. tiesto e numarul 1 o legenda ,the lord of trance,cand vb de tiesto nu poti vb decat la superlativ are showuri incendiare iar jocurile de lumini nu le are nimeni mai ales ce a facut in turneul „elements of life” are atatea piese cunoscute pe cand armin singurul lucru bun pe care il are este ASOT’ul care oricum e mai naspa decat Club life(parearea mea) armin nu are piese consacrate singura mai buna si cu care se paote lauda e ‘in and out of love’ in rest el doar remixeaza. am vazut ca a mai scris cineva mai jos ca ,ce facea tiesto acum cativa ani face armin acum si are foarte mare dreptate .TIESTO NR 1 and numero 1

  17. Tiesto Forever,si stiti de ce??In primul rand piesele originale pe care le are Tiesto sunt prea tari in comparatie cu ce a facut Armin plus ca in ceea ce priveste remixurile, Tiesto are mult mai multe si sunt schimbate total(stil Tiesto).Ii ascult pe Armin si pe Tiesto de vreo 9 ani si pot spune ca sunt sigur de ceea ce zic.Si in legatura cu topurile din fiecare an ,in special Dj Mag,acestea se fac dupa anumite criterii ,era normal sa iasa Armin deoarece capitolul muzica pentru Tiesto incepe sa ia sfarsit,a aratat ce a vrut sa arate,a scos si suficienti bani din muzica deci nu prea mai are nici o motivatie pe cand Armin este mai tanar si inca se mai straduieste.
    Dar cum spuneam si mai sus ,cu cea mai mare certitudine afirm ca tiesto va ramane cel mai tare Dj al muzicii Trance din toate timpurile.

  18. bah patroane nu stiu ce sa zic ……..adica tiesto a fost cel mai bun, armin e inca tanar, paul van dyk are un alt fel de stil dar sa nu uitam ca noi toti ne bucuram la mix-urile si toate compilatiile lor….e adevarat o melodie e mai buna ca alta dar totusi timpul trece si se vor ridica si alti si mai buni si stii de ce ? pentru ca au profesori mai buni decat au avut tiesto, armin si paul….. parerea mea….

  19. Tiesto a schimbat cursul muzici trance Armin e foarte bun dj .Daca este sa ne luam dupa labeluri , armin are cele mai multe , Tiesto are cateva.Daca e sa ne luam ca ar fii un razboi dupa ei , de ce Armin baga in radioul sau , melodii sau remixuri cu Tiesto , asta nu inteleg.Mi-a placut Tiesto si inca imi plac (melodiile sale vechi) dar in acelasi timp imi place mai mult Armin ,nu vreau sa fiu criticat pt ca as inclina balanta asupra lui Armin , eu spus ca Tiesto a schimbat cursul muzici trance , prin tot ce-a ce a facut el si ce face in continuare , haideti sa nu ne mai certam , haideti sa ascultam muzica indiferent de Dj.In incheiere vreau sa spun ca Paul Van Dyk , va ramane si el un dj foarte bun nu degeaba a castigat premiile de la music awards, in fine.Ascultati muzica si nu va mai certati!

  20. ASOT urile lui Armin nu sunt decat melodiile altor Dj in cel mai bun caz remixate de altii, la fel ca si Club Life a lui Tiesto.deci nu mai invocati ASOT sau Club Life pentru ca valoarea lor nu reiese din asta,oricine poate sa faca un show radio, tot ce trebuie sa faci e sa cauti suficient si sa selectezi anumite melodii care sa placa la public.

  21. i thought you’re smart but : ARMIN pune suflet in ceea ce face, s-a vazut aroganta lui tiesto si pe twitter, sau ce gagica are armin si ce barbie are tiesto, no dar nu despre asta vb …. armin pt ca e obsedat de ceea ce face, o sa faca asot si la 50 de ani pt ca asta e viata lui, cand zic trance zic armin, nu tiesto. TIESTO are toate respectele mele, nu ma intereseaza topurile …

  22. ascultati-le muzica……..ce va intereseaza pe voi daca sunt sau nu prieteni…..daca fac pt bani sau nu……oamenii astia au investit o gramada de bani in echipamente si jumatate din viata lor …….credeti ca ii mai intereseaza banii…….care e trecut prin asta ma intelege…..banii is ultima grija…….dar asta e romania………va intereseaza mai mult viata lor decat ceea ce fac…….v-am pupat

  23. Tiesto a fost o legenda in muzica Trance, si este dar noul album cu nume ciudat, da de inteles ca numai vrea sa mixeze/sa produca muzica trance , ascultati noul album si o sa vedeti diferenta dintre tiesto de acum cativa ani si tiesto de acum.Armin are show-uri incendiare asot 400 a fost demential , daca stati si cautati pe pagina lui armin( armadamusic.com) o sa vedeti cate labeluri si cati dj de top si tineri care mixeaza demential, si au melodii(DASH BERLIN , CERF MITISKA ALY& FILA , MARKUS SCHULZ etc) uitativa cate melodii super poate sa scoata acestii dj-ei.Fiecare dintre noi prefera pe tiesto ca el a venit cu valul de muzica trance …armin o continua in alte laturi ( vocale , proggresive) .E o lupta pt a fii in varful piramidei , si armin deja e de 3 ani pe locul 1 si cred ca va fii si anul acesta si o sa vedeti ca o sa il detroneze pe Tiesto .Tiesto a fost la vremea lui bun acum e Armin peste 5 ani o sa fie Above& Beyond , Markus Schulz ..o sa vedeti lucrul acesta!
    Eu il prefer pe Armin , pt ca el aduce publicul langa el , Tiesto se crede UNIVERS si nu lasa pe nimeni langa el, nu vedeti si voi diferenta de concerte care le face , ce naiba!
    Armin va fii o legenda si va fii si anul viitor (2011) pe locul 1.

  24. tiesto e nr 1 a dovedit-o ia comparati putin show-rile de la concertele lui tiesto cu cele de la armin.veti vedea ca e tiest e cel mai bun de club life nici nu mai zic

  25. Pro Tiesto..toate stima ..pt mine ..este ..a fost ..si o sa fie mereu no.1
    de ce? .. Foarte simplu .. ar o adevarata doza de energia melodia sa .. nu te poti abtine..pe cand armin .. foloseste un trance „trist” .. teme triste .. a declarat intr-un interviu .. ca isi creeaza singur propriile sunete.. desi .. nu e deloc asa .. modifica doar niste sample-uri(nu mereu)
    Plus de asta .. sa nu uitam ca armin a fost lansat de Tiesto .. armin crescand la scoala de muzica a lui Tiesto pana a evoluat asa de mult incat a inceput sa-si copieze profesorul .. http://www.youtube.com/watch?v=NGPwDi7lmi8

  26. sunt cei mai buni dj din lume …..fiiecare are stilul sau .si sunt geniali amandoi .am avut ocazia sa merg la concert si la tiesto si la armin …..sunt cei mai tari ,altii vb ca nau ce face

Lasă un răspuns

