Oficial: caut sa ma mut!

Da. Caut si eu o camera in care chiria sa nu fie mai mare de 150 EU. Si pe undeva prin Drumul Taberei. Urgent! Sau: cine cauta un apartament de 2/ 3 camere, sa ma contacteze pe mine ;;).

Poate am si eu noroc asa… 😐

Un gând despre “Oficial: caut sa ma mut!

  1. stiu eu pe cineva..care sta la Moghiorosh cu inca un prieten,la 3 camere..una dintre ele tocmai s-a eliberat.Daca e ceva,contact me on my blog;)
    by the way..nu sunt fan trance..dar imi place f mult blogul tau,denota multa multa pasiune!

Lasă un răspuns

