Iti duc dorul pe iahturi de hartie

Imi cer iertare ca sunt ceea ce sunt. Imi cer iertare ca iubesc. Imi cer iertare ca iubesc ceva ce nu este perfect. Imi cer iertare ca gandesc mai mult decat impun legile si mai departe decat vrei tu. Imi cer iertare ca te iubesc, desi nu esti cel mai bun om. Imi cer iertare ca te vreau mai mult. Imi cer iertare ca nu-ti doresc raul si ca mi-l intalnesc prin cale. Imi cer iertare ca vreau mai bine decat mediocru. Imi cer iertare ca te vreau langa mine, cand e usor sa nu ai griji. Imi cer iertare ca am griji. Imi cer iertare ca imi alint gandurile cand sunt ranite de realitatea ta. Imi cer iertare ca nu ma opresc din dor. Imi cer iertare ca simt in loc sa uit. Imi cer iertare ca nu imi place rozul. Imi cer iertare ca iti stau in cale cu mii de dorinte. Imi cer iertare ca iubesc perechea de suflete de pe nisipul noptii varatice. Imi cer iertare ca imi pasa de timp. Imi cer iertare ca imi cred amintirile pe cuvant. Imi cer iertare ca imi ascult sufletul. Imi cer iertare ca sunt obsedata de doi. Imi cer iertare pun pret prea mare pe „noi” si pe sensurile lui conotative. Imi cer iertare ca jelesc noptile de august. Imi cer iertare ca iti ridic panzele mai sus. Imi cer iertare ca nu te las in deriva. Imi cer iertare ca nu te Vad. Imi cer iertare ca nu te recunosc in reflexia din apa. Imi cer iertare ca apa este ochii mei. Imi cer iertare ca te tin de brate. Imi cer iertare ca iti ridic zmeul. Imi cer iertare ca iti cant tristetea la ureche. Imi cer iertare ca fericirea nu inseamna distanta. Imi cer iertare ca muzica ta inseamna acorduri ale dezacordurilor mele. Imi cer iertare ca sunt muta si nu pot sa-ti spun „noapte buna”. Imi cer iertare ca inca sunt aici. Imi cer iertare ca Timpul m-a dat pe mine.  Imi cer iertare ca nu sunt doar o iluzie. Imi cer iertare ca strig dezamagire. Imi cer iertare ca nu gasesc o luna si un soare in acelasi loc. Imi cer iertare ca nu mai am farmecul verde. Imi cer iertare ca imi injumatatesc lumea.  Imi cer iertare ca imi stingi inima. Imi cer iertare ca inca sunt vie. Imi cer iertare ca nu pot sa-mi cer iertare indeajuns sa fim o singura unda. Imi cer iertare ca am crezut intr-o singura frecventa.

Un gând despre “Iti duc dorul pe iahturi de hartie

  1. pfayy…ce pot sa mai adaug dupa gandurile acestea !
    doar ca, m-au convins sa te mai citesc, sa te urmaresc (pe blog, fireste 😉 si sa te adaug in lista mea.
    nu doar pentru ca simt si eu trance-ul precum o stare de spirit si e mai puternic decat un drog !
    nu stiu daca gandurile de mai sus sunt sau nu, ecsperiente din trecut, ideea e ca-s sincere si puternice, ca mesaj !
    o primavara haioasa 🙂

Lasă un răspuns

