Evenimente trance

Incredibil, dar adevarat! Incepem un soi de sezon trance! Nu, pe bune acum. Am primit vesti bune cum ca isi vor face simtita prezenta nume mari si celebre pe plan international, din sfera muzicii trance. Dupa cum urmeaza:

Chicane, una din pietrele de temelie ale muzicii trance,  apare in schema evenimentelor de 1-2 mai anuntate de mangalia.ro. Dupa ce vor concerta anumit DJi romani, Chicane va pune in miscare scena amplasata la kilometrul zero (km 0)), din Neptun.

Armin van Buuren revine pe 31 iulie la Mamaia, in cadrul unui tur The Mission Dance Weekend.

Auzisem zvonuri si de altii, dar nu mai mentionez pana nu e sigur. Stiu ca vor mai trece prin tara Djuma Soundsystem, Danny Howells etc.

Voi mai trece pe blog despre B`estFest@Romexpo, 1-5 iulie, Bucuresti.

Soon.

Later edit:

„Din cate stiu la House Parade care va fi cel mai probabil undeva pe langa Brasov, vor veni pe 1 August Above and Beyond, Cosmic Gate, Markus Schulz, Ferry Corsten si multi altii din industria Tranceului.” – este un comentariu primit aici. Ar fi frumos sa fie asa. Asteptam date de pe http://www.houseparade.eu, momentan inchis din cauza discutiilor intre utilizatori. House Parade 2009 va avea loc pe 1 august 2009.

8 gânduri despre “Evenimente trance

  1. Uite la Chicane chiar mi-as fi dorit sa merg pentru ca este de departe preferatul meu in materie de trance si muzica in general, iar daca aflam mai devreme, mi-ar fi facut placere.

    Totusi, cred ca Chicane ar fi interesant de urmarit intr-un show gigant, o locatie cu efecte spectaculoase, cam ce se intampla cand vin Tiesto si Armin. Nu cred ca locul lui este in Neptun, intre DJi indoielnici de minimal si cocalari cu micul in mana.

  2. Corect, vine Armin iar perioada si locatia sunt cat se poate de potrivite. Din cate stiu la House Parade care va fi cel mai probabil undeva pe langa Brasov, vor veni pe 1 August Above and Beyond, Cosmic Gate, Markus Schulz, Ferry Corsten si multi altii din industria Tranceului. As mai fi auzit ca tot in vara asta, in iunie va veni la Tg. Mures din nou Tiesto.

  3. armin e confirmat sigur 🙂

    faza frumoasa e ca pe Afterparty.ro si pe altelea scrie ca vine pe 30 Iulie, si la el pe site scrie 31 :))

    cu el la The Mission Dance Weekend o sa fie un alt nume mare, Sven Vath (desi nu o sa ma uit la el :))) ci la Armin

    nebunie pe plaja in Iulie :> … cred ca o sa fac o baie in mare dupa :))

  4. @Alex Filip
    Wow, ce tare. Nu stiam de House Parade. Suna incredibil de bine, merci ca mi`ai zis :d
    @ ktala, abia astept si eu. Armin, mare, oameni pe aceeasi frecventa:X

  5. confirm evenimentul din Navodari, la Hanul Piratilor : 31 iulie – 01 august.
    am detaliat ceva pe blogul meu, intre timp am aflat si detalii suplimentare.
    tocmai am facut comanda de bilete pe net, impreuna cu 2 prieteni la care mergem, constant ,la concertele mari.
    pt fiecare zi, pretul e 40 ron acum, pe net, iar la 2 zile, adica si armin si tiesti, pretul pe net, acum, e de 70 ron.
    la intrare, pretul va fi de 70 ron pt un singura zi, deci dublu.
    fain tare blogul tau, o sa-l retin la favorite, imi plac si linkurile. poate ne vedem la mare 😉
    spor, in toate ! 🙂

  6. cat despre Above and Beyond…is de departe trupa mea favorita ! chiar daca armin e ok, si-mi place tare, urmarindu-l pe intregul sou din iunie 2008, pe acea ploaie dementiala !
    dar, am facut rezervare pt armin si tiesto, si nu am ce face daca perioada concide cu above and beyond. 😦
    as da orice sa merg la above and beyond, sper sa revina !
    pe langa ei, si pe Chicane, i-am pierdut anul trecut si anul asta, fiind o trupa draga, cel putin pt primele meldoii trance dragi mie, cand ascultam in liceu, chill-ul din „offshore”, „saltwater” sau „autumn tactics”.

  7. O sa-mi fac si eu aparitia la „The Mission”,cat despre „House Parade” sigur nu ajung avand in vedere ca voi fii la mare,oricum vreau sa-i vad in viitorul apropiat pe :”Andy Blueman”,”Arnej”,”Richard Durand” „Alex Morph” „Aly & Fila”,”Beam” si chiar Dj Shog

Lasă un răspuns

