Despre RDS, internet si alte cele

Am o mare problema cu serviciile de internet.

Pe vremea cand locuiam cu o colega de camera, imi instalasem un pachet de la C-zone. Ceea ce mi-au spus cei de la C-zone a fost ca abonamentul este pe un an. Dupa doua luni, si colega mea a apelat la aceleasi servicii, dar a trebuit sa faca alt contract. Eh, daca ea a fost putin dusa cu capul, l-a facut pe numele meu, dar cu semnatura ei, fara acordul meu si fara sa stiu.

Dupa jumatate de an, ea a plecat din garsoniera si i-am cerut sa rezilieze contractul ei. Din cate mi-a zis ea, a fost acolo si a sunat apoi la C-zone si i s-a zis ca nu e nici o problema, in cateva zile i se reziliaza contractul.

Bun.

Dupa o luna, in aprilie m-am mutat si eu la alta adresa. Bineinteles, abonamentul a fost platit la zi. Inca o luna, nu m-am folosit de serviciile lor pentru ca nu eram in Bucuresti. A venit si ziua in care m-am dus la sediul C-zone sa cer sa mi se instaleze netul la noua adresa. Aflu ca abonamentul colegei mele NU a fost reziliat, ca este inca activ si ca trebuie platit. Adica 2 luni pentru abonamentul facut de mine, 2 luni pentru abonamentul facut de ea. M-a lasat masca. Nu stiam ce sa mai fac.

Cer mai multe informatii si aflu ca nu se poate rezilia, de fapt. Ca abonamentul era pe 2 ani si ca abia dupa un an se poate rezilia. M-a lovit si mai tare. Iar abonamentul meu nu mi-l pot plati pentru ca trebuia sa-l platesc si pe celalalt, facut de fosta colega a mea, pe numele meu!

Bun. Am facut-o si pe asta a doua zi, fosta colega promitandu-mi  ca imi da banii. Mda. Sigur…

A treia oara cand am fost la ei, mi s-a zis ca SE POATE REZILIA, DACA VOR SI CEI DE LA RCS&RDS. Cu completarea: „dar ei nu o sa vrea”. Inaintea mea venise alt tanar cu aceeasi problema aproape, ca nu are internet de ceva timp din cauza ca s-a mutat si ca este obligat de cei de la RCS&RDS sa plateasca tot abonamentul, adica 2 ani, desi fusese asigurat ca abonamentul este pe un an.

Singura solutie propusa de incompetentii de la C-zone a fost sa suspendam abonamentul intre 1 si 3 luni, ca apoi se reziliaza de la sine, daca nu se cere reconectarea.

Am fost la RCS&RDS, la sediul lor de langa Cora. Acolo, mi-am spus povestea si dragii de operatori se amuzau. Chiar nu intelegeam ce este asa de amuzant. Mi s-a vorbit sec, fara sa se preocupe macar de ce spuneam. Unul dintre ei a suspendat ambele contracte pe 3 luni. Cred ca am pus zeci de intrebari ca sa mi se raspunda clar CE TREBUIE SA FAC CA SA RENUNT LA ABONAMENTE! Se uitau la mine, amuzati, cu o mare satisfactie pe fata, ca nu am nicio sansa sa fiu ajutata cumva. Mi s-a recomandat – la fel de sec – sa fac „o sesizare la colega”. Am facut si sesizarea, cerand sa fie anulat contractul care nu a fost semnat de mine. Atat. Mi s-a dat un bon si gata.

Concluzia: abonamentele sunt suspendate pe 3 luni; astept un raspuns legat de anularea contractului NESEMNAT de mine; 3 luni voi sta pe tusa, fara internet, pentru ca nu au ajuns aici cu cablarea si, dupa cum au spus si cei de la C-zone, si cei de la RCS&RDS, „poate dura catea zile, cateva luni, un an”. Plus ca dupa asta, reabonarea se face automat. Cred ca nu mai platesc.

Tin sa le multumesc celor de la RCS&RDS si celor de la C-zone ca isi trateaza clientii cu un interes nemaintalnit, cu o deschidere nemaivazuta si ca se spetesc sa isi ajute clientii mintindu-i, ignorandu-i, luandu-i in ras.

Un gând despre “Despre RDS, internet si alte cele

  1. I-am rugat pe cîþiva elevi de la Colegiul Tehnic „Traian” din Bucureºti sã menþioneze trei lucruri pe care le-ar schimba la pãrinþii lor, trei lucruri pe care cred cã pãrinþii lor le-ar schimba la ei ºi sã argumenteze rãspunsurile. Un mic exerciþiu de autoanalizã din care, fãcînd o medie, a reieºit cã majoritatea ºi-ar dori ca pãrinþii sã fie mai prezenþi în viaþa lor, sã fie mai prietenoºi ºi sã comunice mai mult. Nevoia de a hotãrî singuri în unele privinþe, fãrã sã fie constrînºi de pãrinþi ºi, desigur, calculatorul s-au aflat în topul lucrurilor pe care elevii le-ar dori schimbate. (R. T.)

Lasă un răspuns

