House Parade sau The Mission ??

Am primit un newsletter de la site-ul House Parade, despre o petrecere pe 30 mai 2009, la Timisoara, bineinteles.

„HOUSE PARADE Team & Clubul YOUTOPIA Presents: TRANCE VIBRATIONS RADIO Opening Party! Artisti si Producatori: Stefanno b2b Julianno, Leon Bolier, dARe, Paul P, Beam, SEAN NORVIS„. In fine, imaginea nu am putut s-o mai postez – erori tehnice.

Apropo, cine merge la ce? House Parade la Timisoara sau la Armin si Tiesto la mareee? Si de ce? 😀

Just curious.

16 gânduri despre “House Parade sau The Mission ??

  1. la ARMIN & Tiesto…
    de ce ? pentru ca mi-am luat deja bilet la cele 2 zile, d’aia 😛 si voi merge cu aceeasi 2 buni prieteni, cu care am mers la toate concertele mari din 2007 incoace (Tiesto, Armin, Paul van Dyk).
    pentru ca nu pot rata „revansa” noastra fata de ARMIN dupa acel concert memorabil – eu zic, un succes, in ciuda vremii ! si, sa iasa ce trebuia sa fie la ARENE pe 28 iunie 2008 ! 😉

    anul asta, „PIRATII” merg la „cel mai mare concert TRANCE” de la construirea Podului de la Drobeta, de catre Apollodor din Damasc !

    sper sa ne vedem acolo 😉
    o vara fresh, zambete si soare…

  2. la House Parade e mai cu tuicareala…camioane….dj beti etc :D….merg la tiesto & armin ..pt ca stau la mare si pt ca vreau sa vad care o sa faca un show mai reusit 🙂

  3. The Mission clar…. dupa show-ul din Arene, marca Armin Only, cred ar fi chiar trist sa pierzi o asa ocazie si ca bonus in August il poti auzi din nou la vecinii nostrii de pe pe Dunare in Budapesta…

  4. CLAR The Mission 🙂

    La ce line-up e la House parade… daca a ajuns Trancelicious sa puna la hp , iti dai seama 😀
    E prea mult de mers pana la Timisoara si line-up-ul nu e grozav

  5. sigur la „the mission” …mi am luat bilet si abia astept sa i vad iar pe armin si pe tiesto, dar si pe minimalistii livio&roby…sper sa vina cat mai multa lume:)

  6. HOUSE PARADE !!! ABOVE AND BEYOND, MARCEL WOODS, TALLA 2XLC, SEAN TYAS, AIRBASE, MOJADO, JONAS STEUR, MARK NORMAN, TON TB, ANDY DUGUID, JOHAN GIELEN + ROMANII DIN TOPUL NATIONAL: EFTIMIE, OPTICK, PAGAL, INTERNULLO, THE MODEL, MARIKA, RAOUL RUSSU SI MULTI MULTI ALTII. TOTUL E ASIGURAT, INTRAREA SIMBOLICA FOARTE TARE GANDITA.

    DECI? CE MERITA?

    STRAIGHT TO HOUSE PARADE THIS YEAR 😉

  7. Daca ar fi fost posibilitati financiare as fi mers la ambele, vineri la The Mission, sambata la House Parade. Dar cum nu exista, merg la H.P., locatia fiind la 10 minute cu masina de casa mea si intrarea simbolica

Lasă un răspuns

