Depresia de vara

Made of Fire
Made of Fire (deviantart)

Fiecaruia i se intampla sa aiba un somn agitat, profund sau care, in final, sa se termine scurt, cu un vis semi-obscur, in care regretele sa fie remediate putin sau sa fie intarite. Apoi te trezesti buimac, izbit de simtul realitatii. De vreo saptamana am patit-o. Am stat si singura, si singuratatea iti da idei, halucinatii si te supune la meditatie. In doua dimineti, am visat trecutul, m-am visat pe mine si fericirea mea in declin (la un moment dat, bineinteles). M-am trezit speriata, cu aceeasi durere absurda din vis si cu lacrimi in colturile exterioare ale ochilor..Probabil s-a acumulat mult regret, multa dezamagire si nu fac fata chiar cu brio, oricat as vrea. E interesant de observat cum ranile chiar nu se vindeca fara cicatrici; plus ca m`am „ars” nu la o mana, un deget, cu o flama mica. A fost ca o explozie si senzatiile le-am trait pentru prima oara, puternic.Am preferat sa nu pun sare pe rani si sa incerc sa aflu de ce, sub ce motive s-a intamplat totul, pentru ca mi-am dat seama ca a fost un foc intentionat. Am facut rost din neant, de o avalansa rece ca gheata si mi-am ingropat suferinta, gandurile si viata mea de atunci. Sa iti pierzi o parte din tine fara de care respiri mai greu si simti bucuria vietii mai putin, este, totusi, o experienta – sper – unica. E bine sa experimentezi, in general, tot soiul de sentimente si contradictii. Incerc sa ma analizez pe mine si sa sintetizez, in acelasi timp, ca sa gasesc o rezolvare cu consecinte minime. Nu gasesc. Poate sa cred ca traiesc in „Eternal sunshine of the spotless mind”, sa mi se stearga din memorie, sa dau delete. Dar ce as mai avea de invatat apoi? Ma gandeam sa iert, sa o iau de la capat, sa revin la starea de dinainte si sa continui de acolo. Nici asa nu merge: imaginea persoanei este distorsionata intr-o oglinda sparta, in care se vad toate mastile. Nu as suporta sa mai iubesc o alternanta de masti, de ganduri ascutite, de zambete de decor si de promisiuni in spatele carora se ascund doua degete incrucisate. Recunosc ca e prima oara in viata cand am fost luata prin surprindere de Adevarul meu propriu si ca nu imi prea pot reveni. Nu pot intelege, uita. Nu pot ierta. Dar regretul meu este ca nu pot sa nu regret.

2 gânduri despre “Depresia de vara

  1. De asta am considerat ca trecutul trebuie sa ramana trecut sa lasi in urma tot ce te-a ranit si te-a dezamagit si lupta mai departe. Viata e un razboi fara sfarsit si „What does not kill you makes you stronger”. Invata din trecut invata din greseli si nu trai cu regrete ca atunci cand traiesti cu regrete traiesti in trecut si asa n o sa poti niciodata sa lasi trecutul in urma

  2. Daca nu vrei sa devii coautoare cred ca e „Eternal sunshine of the spotless mind”…nu a uneia…ci a acelei Minti agile, temute si de neuitat. Montauk. Sharum.

Lasă un răspuns

