Un joint scurt

Am fumat un joint de vise
si m`am trezit razand la stelele
din cerul tau senin.

dansam cu ele, erau prinse
intr`un joc de patimi si de isterie
pierduta in pupile verzi.

mai trag un fum din tine
si`l tin cat pot in plamanii mei umili,
unde era aer trist.

pleoapele-mi sunt pline
de ochii tai dilatati ca`n secunda placerii
de`a ma atinge.

inima imi bate nebun
ca un fluture de noapte prins in pumnii
iubirii de toamna.

sunt sparta in cativa nori
deasupra stelelor tale tarzii in zborul meu
halucinant de amortit.

Un gând despre “Un joint scurt

Lasă un răspuns

