Ferry Corsten@Arenele Romane, 10 octombrie 2009!

Ferry Corsten si Lange la Arenele Romane

Daca anul trecut mixa PvD la Arenele Romane pe aceeasi data de 10 octombrie, acum o face Ferry Corsten intr-un stil maret, cu „Experienta” Twice in a Blue Moon. Ne va intampina Lange, din fericire (pentru mine), iar dupa ora 3:00, Snatt and Vix.

Un alt eveniment marca The Mission. Biletele – 35 lei in avans. Be there :X

8 gânduri despre “Ferry Corsten@Arenele Romane, 10 octombrie 2009!

  1. de ce spui „din fericire” 😀
    cumva si tu ai fost dezamagita de exagerat de lung-ul „warm-up” al lui Pagal 😉
    aproape ca ne venea sa plecam acasa, chit ca veneam de la 200 de km !
    cu LANGE va fi unul dintre cm bune „intro-uri” ever in Romania, dupa parerea mea !

  2. eu l-am auzit pe ferry vara trecuta in ibiza in club amnesia si vara asta la liberty parade si e foarte cul 😀 pe lange inca nu l-am vazut live dar privesc foarte pozitiv ocazia ce mi se ofera…dj pagal m-a facut sa vreau sa mor de vreo cateva ori pana acum :))e jenibil…cel putin 😀

Lasă un răspuns

