Cum cei de la salubritate lucreaza sub acoperire ca recuperatori

Hoti in 41, de portofele. Situatie tipica.

Acum doua zile, in tramvaiul 41 , statia de la Cora, mi s-a intamplat ceea ce nu mi se putea intampla MIE: mi s-a furat portofelul. Mdaaaa, dupa 10 metri, mi`am dat seama ca geanta e goala, cu fermoarul tras. Dar vai, ce ma fac? Hotul si-a incasat 7 lei si actele mele, noroc „chior” intr-un sens bizar al situatiei. Ce sa fac, ce sa fac? Am mai asteptat o zi doua, poate ma suna careva. Nimic. Azi, cand ma gandeam cum si ce sa fac, m-am hotarat sa nu mai astept si sa ma duc sa imi blochez cardurile si sa anunt pierdut buletinul la politie. Dar imediat, m`a sunat redactorul sef de la ziar, cum ca cineva a sunat acolo si sa iau legatura cu el cat de curand, legat de portofel si acte. Ce fericire pe capul meu ! Mi-a purtat noroc Dilema, asa ca am rezolvat si dilema asta. Persoana care l-a gasit a fost un sef de la salubritate, de la Romprest. Saracii, sunt satui de cate portofele si acte gasesc, incat sunt obisnuiti  cu astfel de situatii. Sunt recuperatori de acte, mai eficienti ca serviciile politiei. sI m`am si plimbat cu o masina tare de Romprest :))). Fara misto.  Oare cat dura sa imi refac actele, sa stau pe drumuri etc. ?

Asa ca in caz de urgenta, apelati cu incredere la serviciile de salubritate. Romprest, de exemplu !

Un gând despre “Cum cei de la salubritate lucreaza sub acoperire ca recuperatori

  1. destul d mult daca il declarai ca fiind furat..desi ei te roaga insistent ca mai bine il declari pierdut pooma trebuie gasesti pe cineva care e dispus sa-ti completeze hartzogaraia si sa nu ajungi sa mergi pe la 3 sectii diferite ..ops inca nu am declarAT cardul ca fiind furat si au trecut cam 6 luni bine ca a expirat …you’re very lucky 🙂

Lasă un răspuns

