Revenirea celor de la PIO (Praf In Ochi) !

Finally, cei de la Praf In Ochi au revenit in acelasi tipar uimitor de melodii dureroase:)). Sunt fana declarata. Chit ca pare usor sirpos, nu e. Asa ca, listen & watch the lyrics!

Asaza-ti capul unde vrei
Dar pe umarul meu era locul ei
Si mi-adormea in brate
Eu adunam sperante
Dar am pierdut-o asa usor

Cu mainile intinse
Cu tot atatea vise
Eu o astept in viata mea

Dar ochii ei nu mai vorbesc
Ea ca pe o lacrima m-a sters
Si stele nu se mai aprind
Si n-ai avea ce sa-mi mai iei
Caci lumea mea e in palma ei
Iar eu in vise ma inchid

Asaza-ti capul unde vrei
Dar pe umarul meu era locul ei

Mi-e dor de inca un zambet
Am pus atata suflet
Si nu mi-ar fi atat de greu
Daca intr-o clipa rece
Iar mi-ar sopti ca imi trece
Si se intoarce in viata mea

Dar ochii ei nu mai vorbesc
Ea ca pe o lacrima m-a sters
Si stelele nu se mai aprind
Si n-ai avea ce sa-mi mai iei
Caci lumea mea e in palma ei
Iar eu in vise ma inchid

2 gânduri despre “Revenirea celor de la PIO (Praf In Ochi) !

Lasă un răspuns

