utopii de o clipa

Exista unele clipe. Sunt ale mele. Sunt clipe in care mi te imaginez langa mine, jucandu-te cu nasul meu. Sunt clipele de dimineata, cand camera mea este inundata in lumina orbitoare, care ne trezeste goi, cu pielea noastra tanara, firav ascunsa printre cearsafurile albe. Da, parul meu moale iti este perna, pentru ca iti place sa imi simti parfumul. Ferestrele sunt deschise, iar aerul de toamna si frunzele ne tremura o melodie soptita. Ma imbratisezi, ma acoperi cu trupul tau cu mult mai puternic decat al meu. Eu sunt sub tine, ma privesti in ochii mari si adormiti. Sunt mai verzi ca oricand. Sunt mai tristi ca oricand. Sunt umezi de fericirea ce transpira din chipul tau tacut. Ma infierbanta calmul tau si sarutarile tale neprevazute. Tin, tin cu dintii sa nu ma trezesc acum, cand simt ca mi-ai putea spune ca nu ma iubesti. Nu vreau sa aud asta. Vreau sa nu profanezi iubirea cu rautatea ta. Desi iubirea mea se joaca cu focul. Se joaca cu raul din tine. Si chiar de m-ar durea, as zambi, pentru ca Eu am ales. Alegerea de a simti ceea ce ma face mica si inutila, matura si invincibila. Ma faci sa devin un contrast atat de vulgar, incat ma reconstruiesc intr-o femeie plina de emotii si de stari infinite. Si nu ma satur sa iti analizez toti porii minusculi de pe obraji, incercand sa gasesc o cale inexistenta de a ma strecura in tine. Pleoapele tale imi acopera goliciunea sufletului meu fertil…Naste intruna: nervi, tremur, erotism inalt, durere si rautate, pasiune, desfrau si dragoste. Rautatea si desfraul sigur sunt de la tine mostenite. Pana si creierul imi zbate necontrolat de atatea sertare in care te-am asezat ordonat. Dar felul tau de a fi mi-a facut dezordine totala. Haos zbuciumat. Si imi provoci halucinatii ! Ma provoci sa ma lupt cu mine, pentru a castiga…nimic. Esti un nimic atat de coplesitor, incat imi doresc, in clipele astea atat de scurte si care se contracta tot mai mult, sa nu mai exist decat in visul unui nimic. Si cum stai deasupra mea asa, invaluindu-ma cu bratele tale calde, imi dau lacrimile. Eu plang cand sunt in extaz, cand sunt in culmile cele mai inalte. Dar tu nu stii asta, nu vezi atat de adanc in mine, si imi saruti ochii tristi, incat ma doare. Ma doare ca trebuie sa iti astept miscarile, sa ti le ghicesc, si ma pierd sub tine, sub micimea ta de nimic la care poftesc ca o nebuna. Iar te alinti. Ma innebunesti cand te alinti. Iti subtiezi vocea, ganguri ca un copil ce esti. A, probabil tu esti copilul care se joaca cu melcul de mine, ca in poezia aceea. Si stiu ca ma vei zdrobi sub greutatea palmelor tale.  Si asta chiar acum, cand nu pot sa nu ma unduiesc ca o liana singuratica pe trupul tau atat si atat de fierbinte!… Respir aburi de placere cand ne atingem pielea, soldurile. Imi gadili sanii, cum stii numai tu ca ma poti forta sa iti soptesc un „te ador” la fel de trist ca si mine. Imi strangi pielea de pe coaste, ii dai drumul cand imi vezi ochii umezi si verzi. Picioarele mele lungi iti stau drept leagan tandru, iar talpile mele iti ating spatele. Transpir de extaz, de tine. Si tu transpiri mirosul meu care te macina in cele mai intunecate colturi, unde nu te-ai gandi ca pot ajunge. Vulnerabilitatea mea sta in palmele tale de barbat, si sorbi din feminitatea mea cu patima si cu egoism. M-ai avea toata, ore in sir, zile intregi, ani, cu egoismul tau exagerat. Si ma ai deja, totusi. Nesatul. Zambesti cu dintii tai, aia de ma musca mereu, de tot corpul, si eu gem si tac si…imi place. Dar forta mea salasluieste in simtirea mea de nestavilit. Nici asta nu stii. Pentru ca vreau sa ma ai, vreau sa imi lovesti sperantele si gandurile si…Iar ma saruti si mi se opreste fiinta in loc. Ma ai acum si ma tii strans, inrosindu-mi pielea de pe spate, pielea mea alba si sensibila. Nu imi pasa, pentru ca albul meu sensibil si negrul tau rautacios fac dragoste intr-o armonie de culori. Sunt culorile toamnei noastre, ale lui noiembrie. M-ai terminat in toate starile imposibile si acum te trezesti sa imi spui un „te…

…Lumina nu mai provoaca mii se reflexii in camera, frunzele nu mai fosnesc, s-au uscat sub talpi. Ferestrele sunt inchise, iar patul e rece. Si tu…langa mine. Dormi. Dormi profund. Ma trezesc si inconstient iti spun un „Te ador” la urechea stanga, probabil o eroare din vis. Dar nu ma auzi. Pielea ta e fierbinte, insa ma arde. Nu am gasit nicio cale inexistenta in porii tai minusculi de pe obraji. Buzele tale tac, sunt intredeschise, dar…nu pentru mine. Pleoapele te protejeaza doar pe tine. Parul tau ravasit ma mai alinta din cand in cand. Probabil somnul tau morbid e de vina. M-am trezit la un cosmar ireparabil. M-am deconstruit, te-ai transformat intr-un nimic de rand. Nu mai esti nimicul meu… Esti doar o muza. Pentru ca ma tii de solduri, cu palmele tale fierbinti, fara sa stii. Ti-ai pus amprenta murdara pe mine. Si ma murdaresc tot mai mult cu intunericul tau. Tu nu stii ca, in lumina aceea orbitoare din vis, ma inecam febril cu bezna sufletului ascuns in tine?

9 gânduri despre “utopii de o clipa

  1. Superb. Sentimente pictate-n cuvinte si metafore ideale. E un oftat si un „pfff..”, si-un „wow” dupa fiecare rand citit. Imi place rau postarea asta! Ca e subiectiva si profunda. Si parca ne-ai dat o particica din inima ta.

  2. ma bucur ca te-am descoperit si adaugat in lista blogurilor ce le citesc cu placere.
    ma bucur ca nu am facut-o neaparat pt faptul ca amandoi visam pe ritmurile de trance…

    textul de azi, poate surpinde doar pe cei care nu te-au citit pana acum.
    chiar nu stiu ce sa mai zic…

    esti minunata 🙂
    sa fii iubita si fericita !

  3. Pleoapele îşi gem însingurarea deasupra luminii unor ochi orbi ai unui Cineva sau…Nimeni.
    Genele îşi strâng aripile într-o încleştare de rugă, pentru un vis de noapte polară.
    Faldurile pleoapelor îşi sfârşesc murmurul într-un ultim spasm de… nepăsare.
    Gălăgia devine din nou supărătoare pentru că…nu o mai auzim.
    Gândurile fac un ultim pas spre a evada din strânsoarea vârtejului unui vid al vieţii terestre.
    Palma devine pieptul de ibovnică pe care ţi-ar plăcea să-ţi sprijini capul ,gândurile, săruturile, privirea, somnul.
    Oboseala trupului se scurge prin fiecare por al epidermei, ca printr-un filtru.
    Picioarele îţi sunt acum calde, două lujere moi, ce vor naşte mângâieri febrile.
    Ochii minţii, ce-şi privesc curcubeul în oglinda visului, readuc pe trup mângâieri calde, reînvie în urechi şoapte suave, îţi schiţează cu mână de artist un ultim zâmbet rămas pe un chip drag.
    Legănatul pe şine îţi aminteşte de leagănul scobit în lemn de acasă, pe care nu l-ai avut niciodată.

  4. Mi-e dor să mai fiu îndrăgostită… Aşa… Să te văd că-ţi alegi, cântând, o lingură şi o farfurie din chiuveta cu veselă care asteaptă să fie spălată, să le speli şi să mănânci cu poftă omleta cam nesărată pe care tocmai am rumenit-o un pic cam mult…
    Mda… Ce imagine romantică o mai fi şi asta cu vasele murdare…
    Cât de senzual trebuie să fie însă tabloul următor: ea, îmbrăcată sexy, învelită… pe o mână, adormită în timp ce-l aştepta… Uneori, aşa sexy cum o vezi, are visele legănate de triluri baritonale, adică, ce mai la-deal-la-vale, sforăie! Şi totuşi, e aşa dulce, că lui nu i-a mai rămas decât să o învelească bine (după ce i-a sărutat obligatoriu umărul) şi să o privească îndelung.
    Îndrăgostiţi…
    Să mănânce margarină pe pâine şi să răsfoiască reviste cu cele mai reuşite farfurii din bucătăria italiană…
    Să ciocnească apoi, distraţi, câte-un pahar cu lapte şi să se pregătească entuziaşti pentru marea tragere la sorţi: cine va purta în noaptea asta bluza şi cine pantalonii de la aceeaşi pijama.
    Spre norocul lor, cad de acord de foarte puţine ori. Mai mereu, unul se revoltă. Se ajunge la schimb de replici suave, întărite de ocheade ispititoare; sunt nevoiţi să suporte durerea săruturilor dezarmante care-i şi ajută să se hotărască…
    Te-ai prins şi tu, desigur. Au adormit goi, într-un târziu…

    A meritat asteptarea. Imi traiesc visul :).

Lasă un răspuns

