rascruce in trei timpi

M`am ivit nepotrivit in drumul tau anost

ca un pansament pentru frustrari nevindecabile.

Nebarbierit, iti atingi obrajii aspri de visele mele.

Si le intepi fara pic de sens,

ca un prost.


Ne jucam intr`o balta psihica de noroi

si te mandresti  cu reflexia ta inumana.

Zanele toamnei imi soptesc ca tu, curand,

ai de gand sa ma reincarnezi

in ploi.

Ti-am facut cunostinta cu energia`mi verde

si ai zambit pervers, ascuns de mine.

Cu glasul ragusit ca de visator obscur,

ai tacut intr`o privire zbuciumata

ce nu ma vede.


Te tii de mana rece cu ea, pe mine ma ascunzi

in talpile tale arse, cusute cu minciuni.

Te irosesc in muzica muta din versuri,

razand la dorinta`mi nestiutoare de a te convinge

sa ma inunzi.


Iti curg lacrimi pe obrazul stang,

rupandu-se in barba ta moale.

Dorul nestavilit de a deveni printul

care traverseaza mari si oceane la ea

alearga natang.


Iti  curge sange pe obrazul drept.

Tanjesti si`mi ineci carnea frageda in povesti

intristate de necredinta ta loiala.

Ma rupi, petala cu petala, ma rupi.

Sfarsitul mi`l astept.


Sfarsitul umbrei tale euforice ma gaseste

cusand profund un portativ preaplin

de note vii – se joaca in liniile triste

ale unei fericiri ce ma alinta la infinit,

orbeste.


Lasă un răspuns

