pasaj dintr`un vis stupid

da…aseara am visat multe, ca de fiecare data, in ultima perioada de 20 de ani. adica, puii mei, acum 2-3 zile m`am trezit de nshpe mii de ori si de atatea ori, cand am pus capul pe perna, da`i cu vise! n`am mai pomenit asa. in fine, aseara am visat`o pe rox si pe sora`sa, ca nush ce faceam eclere si ne ascundeam identitatea intr`un spatiu important (nu stiu pt ce?!) si eu ascundeam ceva foarte pretios, ca un fel de cutie de lemn megasecreta. uite ca cineva ne urmarea intruna, vrand sa imi fure cutia. saream cu pasi imensi prin niste case la fel de imense, aruncam pretiosul obiect in diferite colturi si se ascundea singur. m`au prins bad guys, dar nu au prins cutia. in timp ce ma zbateam si tipam si puii mei, ce mai tin eu minte, e ca am luat cutia si am fugit si m`am trezit intr`un mijloc de strada, cu pretioasa mea cutie in mana, inconjurata de un infinit de bad guys.

m`am trezit.

Lasă un răspuns

