.insomnie.

Mai intai, o melodie pe mood: Stealing Time

Asaza-te confortabil in patura calda de pe pat. Tine bine in mana cana de tuica fiarta cu scortisoara si zambeste-mi. Taci din gura si priveste prin ochii mei, direct in verdele trist, vorbindu-mi prin capruiul tau. Clatina-ti universul putin, pentru al meu. Alinta-mi, te rog mult, alinta-mi gandurile profunde. Stapaneste-le macar pentru seara asta. Fa-le cuminti si adoarme-le, sunt prea obosite sa mai alerge nebune prin vise si taramuri inimaginabile. Imbratiseaza-le cu gandurile tale puternice, necunoscute. Lumea imi danseaza in creier si nu pot sa o potolesc. Vreau sa imi asculti zambetele si sa le tai zborul. Vreau sa ma adormi in cel mai inconstient somn, cu privirea ta de visator pierdut, dar mandru. Fara vise, macar o data. Fara trist, fara entuziasm, fara oboseala, fara sfaramarea timpului, fara oameni, desi ii iubesc. Fara mine. Vreau sa fii tu inchis in trupul meu obosit de a mai strange in brate sufletele altora. Vreau sa imi calmezi pulsul pana nu devin o schizofrenica pierduta de tot. Ma complic si ma vreau simpla. Ia-ma in brate, ca o energie cu forma ravasita ce imi esti. Ia-ma in brate, sa iti simt viata si sa ma sting in liniste. Da-mi o mangaiere doar, de pace. Te rog! ajuta-ma sa ma revars in plangerile ce imi rup sternul de durere si de placere. Rupe-mi cusatura cu care nu pot striga, cu care nu pot potoli ce se zbate in mine cu atata forta. Arata-mi calea prin care pot sa imi curat ochii de imagini si de visare. Fa-ma sa fiu copila, sufletule.

Iubeste-ma, oricine ai fi tu, doar o noapte. Da-ti peste cap universul pentru cateva ore. Si transfera-l in al meu.

3 gânduri despre “.insomnie.

Lasă un răspuns

