prostia ta. prostia mea.

Azi dimineata am intrat in hibernare. Nu mai vreau sa te vad.

Am cunoscut oameni foarte interesanti in perioada asta. De fapt, nu mai mult de unul-doi :). M-am bucurat enorm, dar nu inteleg de unde am dat drumul la entuziasm de m-am concentrat numai pe a-i cunoaste si m-am deschis…din pacate. Asta ca sa primesc ceea ce merit pentru ca sunt PREA deschisa: evitare, dat la o parte. Mare prostie din partea mea. Ca mi`s stupida cand vreau sa ma bag in sufletul celor care nu dau doi bani pe mine, sa zic asa. Cea mai mare prostie pentru care imi pierd elanul…sa ajung sa ma entuziasmez ca dau peste oameni care gandesc cum gandesc si eu – bine, cu diferentele de rigoare – si sa imi iau un sut unde ma doare mai tare: in incredere. Ah, gata. Nu mai fac prostii. Nu ma mai intereseaza de nimeni. Eu sunt aici, unde e nevoie de mine. In cuibul meu. Cine va vrea sa ajute cu puf, crengute si alte alea, stie cum sa dea de mine. Numai sa nu dea peste mine. Mai ales degeaba!

2 gânduri despre “prostia ta. prostia mea.

Lasă un răspuns

