concluzii pripite…

de mult nu am mai reusit sa plang ce simt. acum e momentul.

…astazi, 9.01.2010, mi`am pierdut chiar cel mai bun prieten. Nu stiu din cauza cui…cert e ca un weekend la brasov de distractie m-a costat 4 ani si ceva de prietenie. Si nu stiu cum o sa indur asta. Ca e greu sa ramai prieten dupa o relatie de 3 ani. Te ataci din orice motiv stupid sau nu. Si in mod normal, nu ar trebui sa afecteze prietenia aceea. Dar nu exista prietenie dup relatie. Asta e clar, nu stiu de ce nu am vrut sa inteleg. Ei, nici a noi nu a mers. Azi, a plecat si mi-a cerut, dupa un sarut pe obraz, sa uit de tot ce tine de el. Cum pot sa fac asa ceva? De ce a scormonit el in cautarea de „motive” de indoiala? Le-a gasit. Concluziile s-au tras…pripite, fara sa stie povestea. Si uite asa, mi se duce naibii echilibrul pe care mi-era frica sa nu il pierd. Acum chiar sunt pierduta asa…in spatiu. Ma doare sufletul, dar nu imi pare rau de actiunile mele. Doar ca nu trebuia sa fie asa! Si chit ca maica-mea imi spune ca sunt puternica si o sa ma calesc, nu cred ca are dreptate. Mai ales acum. Abia obisnuita cu puterea aerului rece de afara…

Si vin examenele. O sa fie un kkt…si mi`am pierdut cel mai bun prieten pentru ca ma iubea.  Cum poti sa induri asta? 😦

Tot eu raspund: uite asa bine. Oamenii nu iti raspund cum iti doresti, ci cum simt ei. Nu intotdeauna ies lucrurile cum vrei tu.

Stiu ca nu sunt singura in situatia asta. Se intampla des, se intampla oricui, se intampla oricum. Doar ca nu ai cum sa nu ramai afectat.

Un gând despre “concluzii pripite…

Lasă un răspuns

