Azi, 11 ianuarie 2010, insemnari

1. Primul exament pe 2010, la care am invatat si pe care creca il pic :))….sper sa nu, totusi. Boring.

2. La Universitate, o femeie vindea…iepurasi. Da, iepurasi din aia pufosi, micuti, nevinovati. Asezati pe o cutiuta de carton…in frig, inghesuiti. Vreo 7-8. Mi s-a parut foarte trist si chiar un gest nesimtit, sa ajungi sa vinzi iepuri intr-un asemenea context. Din pacate, nici eu nu am reactionat. Doar am constatat…stiu ca a venit primavara, daca ne luam dupa frumoasa vreme optimista, dar…rau am ajuns. Poor little bunnies 😦 !

3. Minune…sute de oameni stau la coada ca pe vremuri creca, de la intrarea in gura de metrou de la Universitate dinspre Muzeul Istoric, pana inauntru la un cabinet incropit rapid…Constatarea de aci: oameni batrani, care se inghesuie unii in altii ca la pensii, ca sa…se vaccineze. Ca asa au fost instruiti orbeste de media din Romania. Nu m-am mirat, dupa ce am vazut cu o seara inainte, o emisiune pe Realitatea, despre alegerea de a face vaccin sau nu, unde doctori din Iasi erau luati la misto pentru ca acorda importanta propriei sanatati, gandindu-se de mai multe ori la avantajele si dezavantajele vaccinului astuia controversat (stiu, fraza lunga, scuzii). Oamenii au ochelari de cai: vad inainte, dirijati de aia care cica stiu despre ce murmura la TV. Pipal, TV-UL TAMPESTE ! …grav ! Si mai rau e ca bunicii nostri asculta asa ceva.

Apropo: Emisiunea aia de kkt de la Realitatea (sau Antena?:|…nu mai stiu) a avut si invitati total aberanti, care aberau aberatii aberante despre vaccin. Se pare ca cei care nu isi fac vaccin sunt niste inconstienti, cel mai probabil militanti religiosi cica, iar doctorii care nu se vaccineaza aproape i-au ofensat pe bebe (il stiti de la 1212 sau cum se numea emisiunea aia cu sexu` ca tema de discutie psihologica) si pe Streinu Cercel. De ce ? Pentru ca dooooh, se invata din clasele primare !!! ca vaccinul este bun ! 😐 atat tre` sa tinem minte. Vaccinul e bun, cica. Iar Cercel nu a fost printre primii…ci CHIAR PRIMUL care s-a vaccinat. MINUNATI-VA-TI, vorba Myei. Cum sa iei la misto un doctor, pentru ca iti ofera explicatii mai mult decat destepte si argumentate desre alegerea libera a cetateanului de a fi vaccinat sau nu ? „Domnu` doctor, ati facut la scoala despre vaccin?” – intrebarea de rahat a moderatorului. Pfoai…si de curiozitate, am intrat si eu pe chatul live la ei…si chiar sunt oameni care discuta calumea, nu numai spameri d`aia cretini. Si nu am dat de unu` care sa fie de acord cu vaccinarea sau cu atitudinea moderatorului, ba dimpotriva.

4. Aaaa, am fost cu cativa colegi la Has has, un local foarte dragut, cu pernute, canapele vesele si retro asa, pereti verzi si rosii, colorati asa…narghilele, hasish etc. Stramt locul, dar ok :)). Frumos. Discutii de mare interes !

Cam atat. Nighty night!

Lasă un răspuns

