lucky 13

Da da, ieri a fost in 13, so what? Ne`a purtat noroc la examenul la Radio. Cum am ajuns in sala aceea „in care creca a murit Ceausescu” – asta numai Aleena putea sa o scoata :)), inghesuiti in scaunele moi si roase in tapiterie, pe bancile acelea zgariate ce imi amintea de liceu, ni s-au impartit foile cu cele 9 intrebari din materia pentru radio. Well, cam toti am citit numai 15 % din bibliografie, adica vreo 30 de pagini din Manualul de Jurnalism. In timp ce ceilalti isi completau numele si grupa, ii spun Alinei, dupa un minut: „fata, am terminat :|”. Aleena, blocata si razand in genul „wtf, esti sanatoasa?:))” :|. Well again, da. Am terminat un test intr-un minut 😐 Si corect !!! Dupa o lunga analiza de inca un minut, observ ca raspunsurile erau : b b b a a a c c c. Imediat, in sala numai asta se auzea. Clar, luam toti 9 si 10 :x. Macar un examen sa fie…luat cum trebuie 😀

Asa ca, lucky 13 ! 😀

Lasă un răspuns

