dilema Trilemei ?…

Particip la Concursul de Proza Arhiscurta organizat de Trilema. Bineinteles, asta a venit ca recomandare de la Bog ca sa`mi inchida gura si sa il las sa isi termine proiectele, las` ca stiu eu. Ah, studentii astia…Si cum ziceam. Mi`a ramas in minte amintirea asta, asa ca am decis sa o mentin pentru participare, chit ca e copilareasca.

499 de semne, ca sa pot intra in concurs:

20. Visez cu pleoapele larg inchise la jocul de la Ciobanus. Imi intra in irisi verdele crud al frunzelor, in timp ce iarba deasa scartaie sub talpile mele goale. Am zambet tamp. Ma uit si la copacul din dreapta mea, imi face cu ochiul sa-l ascult. Ma catar printre furnici, pe o craca mai zdravana. Scoarta calda imi juleste genunchii ososi, dar rad a fericire. Rontai clei de chihlimbar, cot la cot cu cativa fluturi prafuiti de pamant. Inca mai zburau absurd spre sanatatea solara orbitoare. 13.

Probabil o sa mai incerc cu ceva mai dilematic 🙂

2 gânduri despre “dilema Trilemei ?…

Lasă un răspuns

