Mahmureala provoaca tripuri…de jeleu.

05:00

11:00 – Aflu ca avem restanta la o ancheta. Fetele dormeau.

Ma iau la rost cu ele ca cica ar fi vina mea ca avem restanta, pentru ca nu le`am trezit sa le spun. Adica fie dormeau si aflau dupa…fie le trezeam si aflau pe loc…cu concluzia ca restanta tot o avem.

Mi`e sete. Da` sete rau. Intru intr`o farmacie, lucra vara`mea acolo. Cer apa, un bidon. Au numai Borsec, minerala, la 1,5 l. O tipa o toarna intr-un vas si asaza o chestie dem etal in ea. …in fine, dau sa beau si instantaneu, o durere de cap si o senzatie de suruburi in tample. Intreb ce naiba e cu gustul asta si cu efectul asta? Cica…”e o solutie expirata, pare-se, ca sa dezinfectam apa” 😐 …mor de sete iar.

Merg pe strada…ajung intr`un oras (Dorian Gray style), cu mult gri, cu pavaje si cu o fortareata parasita care se arata in fata mea, mai la deal. Doi indivizi, creca erau niste cavaleri negri, se luau de oamenii care mergeau. Ii aruncau peste zidurile fortaretei sau ii impuscau…cu dopuri. Dopuri de pluta. Si cadeau oamenii, dar ciudatenia e ca atunci cand „mureau”, se transformau in…jeleu. Aveau textura de jeleu si corpurile ca la papusile cusute din carpa.

Ma sunt un prieten sa ma intrebe ce fac si de ce nu l`am sunat, apoi imi inchide brusc, telefonul in nas. Wtf??

Tripurile de mai sus fac parte din seria de vise de mahmureala. I called them „jelly dreamz”. Isi merita numele.

Lasă un răspuns

