multumesc…

Am toate motivele sa fiu fericita. Si printre lacrimi de ora 03:00…iti spun multumesc!…Iti multumesc tie, ca ma faci sa te admir pentru inteligenta si cultura ta care ma fac insetata de ele, iti multumesc tie, ca imi alimentezi optimismul cu copilarii imperfect valabile, iti multumesc tie ca imi oferi alternative, iti multumesc si tie ca ma inveti ca exista iertare, iti multumesc tie ca ai oferi aceeasi caldura ca pentru orice om drag, iti multumesc ca te daruiesti solidar fara sa ceri nimic in schimb, iti multumesc tie ca ma faci sa rad sanatos, si`ti multumesc si tie ca stii cum si cand sa alinti. iti multumesc tie, ca dai o parte din tine si nu ceri nimic in schimb. iti multumesc ca ma lasi sa gust din ceea ce esti, sa ma provoci sa merg mai departe si sa ma lasi balta exact in momentul inceputului.

iti multumesc, sincer, ca te regasesti in atatea persoane diferite si speciale care traiesc si iubesc diferit, si ca ma lasi sa ma uit pe fereastra spre fiecare lume. atat. sa privesc pe fereastra. si iti multumesc ca ma impiedici sa fiu egoista, cand ar trebui doar sa…iti multumesc ca te cunosc, ceea ce mi`e destul.

😦

5 gânduri despre “multumesc…

  1. Am crezut ca daca dau search pe google dupa „iti multumesc” am sa gasesc la cautatile referitoare la primul link din lista post-ul tau.
    Nu era insa, asta inseamna ca Google mai are de lucrat la componenta umana a continutului 🙂

Lasă un răspuns

