Pe scurt:

Out of my way, I`m running!

– KOSHEEN – CATCH YOU, ca uitasem de ea :X

– am terminat cu sesiunea aproape bine (am doar o restanta) 😀

– am fost pe acasa si a fost frumos incat mai vreau! M`am vazut mult cu Sabina, care daca ar tine la mine pe jumatate cat tin eu la ea, s-ar topi :). Si cu Deea, viitoare fjsc-ista sper. Abia astept sa le vad iar in vacanta.

– am fost la targuri de martisoooor foarte interesante, am dat cu ochii de martisoare ciudate rau si de oameni ignoranti, dar nu numai, avand in vedere ca la MTR am luat parte la o discutie luuunga si filosofica si frumoasa cu o artista de 60 de ani, tare in gandire. Cu siguranta o voi mai vedea la un ceai, la o poveste a unei carti.

– prietenii mei au planuri mari pentru la vara. Plecari, vacante, munca, insule :))

– am un orar de rahat, aglomerat, mai si lucrez vreo 3-4 ore pe zi pe niste site-uri pentru fete/femei. Whatever.

– mi s-o dat peste cap blogu`, nu am idee de ce. L`am gasit…gol in ale widgetsurilor, asa ca da-i iar si aranjeaza-l. Imi pare rau de bannere, sper sa „remediez” problema (ghilimele pentru ca e un termen preaaaa enervant).

– o duc bine tare. Ca sa stiti. Chiar daca aflu de niste chestii jenibile din sfera „oamenii vin si pleaca. unii sunt bine dusi. altii se mai si intorc”, ceea ce imi genereaza o oarecare sila si zambet tampit de usurare. En, fin, asta nu conteaza.

Imi pare rau ca nu am vorbit nimic despre saptamanile astea superbe pe care le traiesc:)), dar pe scurt: Busteni incredibil si lacrimi de Ovidiu amestecate cu tuica fiarta si merlot acrisor, mancare buna rau, frig, zapada, pericol de ursi, trenuri intarziate, vesnicele certuri cu colega din cealalta camera (shh, am scapat de galagie :X, dar complimentul primit dupa ce i-am lasat clatite a fost demential: „bune clatitele!…dar nu prea!” :))) ), am colindat Capitala, m-am intalnit cu Ulise (din fericire!), mmm, nu prea mai am bani :)), am primit o  bratara-snur de martisor foaaarte draguta, am mai petrecut o seara cu prietenele de aici, a venit si Rox pe la mine, filme la greu la mine acasa, nopti albe si frumoase, rasete de copila de 16 ani, schimbari de prioritati, o usoara ameteala placuta. Nu toate in aceasta ordine. Sunt chiar rasfatata, asa…daca ma gandesc. Dar MERIT !

– am racit.

3 gânduri despre “Pe scurt:

  1. hai taci u…ca si sabina tine la tine..nu mai fi rautacioasa:))
    da nici nu-ti poti inchipui ce fericita sunt cand aud ca u esti fericita..ce ma bucur pt tine:X:X
    cata importanta au lucrurile marunte din viata noastra…si totusi prin astea invatatm sa ne apreciem si mai mult prietenii…hai fa ca te iubesc(fa=femeie adorabila:)))
    pupiciiiii cu accente de ardeal:))

  2. Uite ca poti scrie si cand esti fericita. :)) Dar se transmite buna dispozitie prin monitor. ;;) Mai, mai ca a ajuns si pana la mine. Ma bucur ca-mi vad numele pe acolo.:”> Si eu abia astept sa te vad iar, sa mergem ori la cioco buna, ori la loc frumos.
    :* Muah, muah, xoxo xoxo :))))

Lasă un răspuns

