Pe scurt reloaded.

Ok, stiti ca ziceam in postul precedent ca sunt super mega happy si o duc bine?

M-am dat peste cap.

Brusc, asa, intr-o noapte, ori am eu pitici pe creier tipic feminini, ori e astenia de primavara. Ma panichez tare. Acum, in momentul asta. Odata cu trecerea mea la un alt nivel, in care eram libera, sigura pe mine, facand greseli, fragmentandu-ma printre oameni si dileme, imi spusesem ca trecutul chiar ramane in urma si ca voi schimba foaia putin. Dar daca ma analizez acum, ma vad cum nu imi lipseste nimic, aparent. Da, imi merge foarte bine, am in jur oameni care mi se dedica, sunt rasfatata si traiesc numai in zona mea de confort. Ma panichez pentru ca iar visez caii verzi pe pereti. Mental, sunt un ghem. „Ghem de conditionari” , cum am auzit recent ca sunt oamenii. Probabil primavara si-a lipit de mine una din depresiile mici, ca sa ma faca sa ma stresez iar degeaba si sa cred ca mi-e prea bine, incat nu e ceea ce vreau.

Mi-e frica. Pentru ca viata e plina de cicluri. Unele se repeta, sub alta forma. Structuralism, poate?

2 gânduri despre “Pe scurt reloaded.

  1. Parea viata prea roz in postul precendent. Uite ca au aparut inevitabilii pitici pe creier, idee ca ce e prea frumos nu poate tine prea mult, etc. etc. .. Eh, e Dyuttza, na! :)) Dar azi simt ca esti vesela iar. Ca esti fericita pentru ca a venit primavara, e cald, o sa urmeze o gramada de lucruri frumoase in viata ta si pentru ca esti implinita si rasfatata. Nu? 😀

Lasă un răspuns

