Capitolul 13

Nota: pentru prima oara, numarul 13 este unul trist si dat peste cap. Hm, ciudat numar, la fel de ciudat ca si 12, si 14, si 32456565. Dar acum, a fost trist. De aia si ramane numarul meu magic.

Gura mea nu mai tine cont de simtamintele din privire. Desi ochii mi`s umezi, de un verde spalacit mahmur sau dornic de mahmureala – numai pentru a isi etala splendoarea lenesa – desi genele sunt ciufulite si rupte, desi ridurile din coltul ochilor sunt aspre, buzele tresar spre colturile gurii, in acelasi mod stramb, stangaci, al copilului din mine. Zambetul stramb care nu se pune in acord cu furtuna de acum doua zile, care asculta aceleasi versuri pe repeat „When love comes calling, don`t look back”. Se râde trist, gandindu-se la printul Mîșkin, un idiot cu prea multe idei. Dupa atata drama exagerata a realitatii din prezent, dupa sesiune prelungita, o carte buna umple sufletul si mintea, intr-atat incat sa fie un drog placut, generand atatea scenarii cate simti. Si o carte buna chiar te rupe de prezent. Mi-era dor de fosnetul paginilor galbui, cu randuri scrise si menite sa iti sugereze printre alte randuri, emotiile. Te deconecteaza. Ah, nici nu stiu ce tot vreau sa zic aici. Cert e ca am zambit, stramb, ce-i drept, dar am zambit. Am zambit cu sufletul, la o simpla melodie, la o simpla carte, la o simpla furtuna sau un simplu apus. Vreau pace, vreau tacere. Am zvapaiala unor batai de inimi in mine, care imi umple pieptul de dorinte, de doruri, de dureri. Si dureaza uneori o treime dintr-o secunda, alteori cateva ore. Sau 7 secunde, pe parcursul unui vis in somn. Respir…doar respir. Intr-o camera dezordonata, luminata, clasica si sufocanta. In lucruri simple si-a facut culcus armonia.

De unde sa reincepi? Incepe cu primul capitol.

Lasă un răspuns

