I woke your ghost.

E un pierdut…Lacul ii e prea adanc pentru a salva vreo privire de la orbirea spre abisul lui. O simpla mangaiere i-ar starni un tremur subtil si profund pana in cele mai stranse corzi ale intunericului si melodia undelor ar nauci orice prezenta de pe malul sau. Dar el imbie, imbie la meditatie, la potrivirea in oglinda miscatoare de apa. Oare te vei zari in imaginea lui? Sau va fi tot un chip diform nepotrivit cu straveziul lui? Eu mi-am afundat talpile sa ma racoresc pe malul sau si m-a atras spre el, dar nu m-a inecat. Doar m-a inconjurat cu o caldura stranie si fiori racorosi de seara. E un lac de munte. Gheata ii poate fi un puternic strajer. I-am decupat o inima fara sa il zgarii si am ajuns sa ii crap toata pojghita. Si toata sensibilitatea i-am zarit-o si i-am profanat-o, trecandu-mi mainile prin apa si spalandu-mi chipul trist. I-am oferit lacrimi, ca stropi de viata. Apa vie si apa moarta, ca in basme. Si in pragul unui numar magic, durerile mele au inghetat sub aceeasi forma de inima. Lacul s-a acoperit singur, ferit de cautarea mea. Sta inviat sub o mantie de racoare dura si ascutita. Mi-am aruncat o ultima privire sa imi revad umbra, sa ii revad umbra…a lui dormea tulburata. A mea se trezise speriata si a luat-o la fuga, spre furtuna. Mi-am uitat privirea inghetata in el. Iar strajerul sau imi izbise in inima sageti. Lacul a inghetat inainte sa imi fie scaldat intreaga fiinta si am fugit inainte sa stiu ce am vazut in reflexie.

3 gânduri despre “I woke your ghost.

Lasă un răspuns

