un zbor negru de insomniac imbibat in vicii

Putin obosit, eu zic ca esti satul de somn.
Putin retras in vizuina ta, eu zic ca esti molcom.
Bosumflat si „putin mai mult chilled”.

Esti chefless, pointless si mai ales:
nimic din cele de mai sus. Esti un neom.

Cu aripi negre, dese, pene pufoase si cu varfuri
ascutite-n pietre de rubin capricornian,
nu le asculti zgomotul din clapele imense.

Patezi cu cerneala vie si nu ai chef
sa lasi urme de dragoste,
sa fii descoperit de boemul fjord
pe care-l atribui eu unui colt din
sufletul meu sterp.

desi falfaitul penelor pufoase se aude
cantand dramatic-obscur despre placeri
inconstiente si murdare si cuvinte rupte,
vrei sa il aud, dar sa nu te auda.

cerneala aburita-n parfumul pielii tale,
din varful aripilor moi,

ai vrea sa imi manjesti cu tine, viciu topit
de dor, de furie, de dorinta, de slab ce esti,
fiinta si unduirile imperfecte in lumina de zenit.

si in final, tu falfaind in sus,
eu fiind cu susu-n jos,
imi spui un remarcabil de fioros
si abrupt
noapte buna.

Lasă un răspuns

