Uuuuun… ”je ne sais quoi”

Hird – Keep you kimi

E întuneric. Beznă. Îmi ard obrajii și sclipiri reci îmi intră în ochi, în timp ce respirația se chinuie să strige. Ce naiba să mai strige, după atâtea discursuri în același corp imperfect, cu aceeași gură insipidă?! Uneori mă întreb ce caut aici. Unde mă aflu, de fapt, și unde am dormit până acum, de vedeam licurici prin cameră? Îmi strâng ochii de panică surdă. Șiroaie de cuvinte îmi curg prin vene jucăuș și trepidant, îmi gâdilă tălpile, îmi rup liniștea din creier! Am fluturat dintr-o aripă amăruie, zgomotos, încercând să-l fac să zboare spre alte culmi boeme. S-a ridicat mândru el, dar universul nu adoră joaca. Mi-a trebuit mie să-mi vărs frumoasele culori de trist în borcanul lui de bunătăți, doar ca să-l amuz!!! Mă întreb, de ce nu mi-am continuat pașii singuratici hai-hui prin zăpadă, până la al zecelea etaj al cuibului de paie uscate și goale. Măcar eram acoperită. Unde sunt, pe ce să pășesc, într-o lumină înnegrită de el? Cu aripi golașe și fade nu mă mai încălzesc deloc, unde e albul, unde-mi sunt nuanțele? Dacă aș fi continuat zborul prin zăpada murdară, mai cunoșteai tu oare, că există un soare deasupra părului tău de mătase? Sa nu mă fi dezbrăcat de pulberile triste și să nu fi fost lacom… Erai mai jos, eu tot mai sus. Dar…

E întuneric. Beznă. Mă privești tot de-acolo, ești mai jos, eu tot mai jos. Strâng sub pleoape culorile moarte de lumini și umbra ta amorțită-n nopți dansante.

Lasă un răspuns

