o baie de luni, in mine.

Tanjeam dupa o lichefiere in verdele palid din cada, sa ma defragmentez in undele apei si sa delirez in fierbinteala cercurilor de pe fund. Un cosmos de bule ma imbraca, in timp ce nebuloase refractare se joaca in jurul trupului, alintandu-ma la fiecare rasuflare. Inspir, expir…inspir, expir. Soaptele umede imi mangaie  sanii, coastele, bazinul si gadila alunita de pe munte. Genunchii invinetiti au inghetat ca niste piscuri inzapezite, dar talpile tremura sub presiunea haotica a robinetului. Apa are culoarea mea, are sangele tau si gust de zapada. Apa vie si o fata moarta..impermeabilitate zero. Cosmosul de bule s-a scurs, iar buzele uscate freamata iar a solitudine de amurg. Amurgul meu drag…!

Un gând despre “o baie de luni, in mine.

  1. „Soaptele umede imi mangaie sanii, coastele, bazinul si gadila alunita de pe munte.”

    Astazi am citit o carte scrisa de un intelept filosof arab, pe numele lui Kahlil Gibran insa in versurile lui n-am gasit atata seva cata am gasit in ce-ai scris tu mai sus. Absolut superb!

    „Genunchii invinetiti au inghetat ca niste piscuri inzapezite, dar talpile tremura sub presiunea haotica a robinetului.”

    Viata. Bine si rau. Rece si cald. Girbran spunea ceva de genul:” Te asezi cu fericirea la masa iar tristetea deja doarme in patul tau…”

    „Cosmosul de bule s-a scurs, iar buzele uscate freamata iar a solitudine de amurg. Amurgul meu drag…!”

    Solitudinea freamata de dorul amurgului tau drag iar buzele tale uscate de cosmosul de bule care s-a scurs…

Lasă un răspuns

